| *

Notícies més llegides



Baix Empordà


Calonge

Autor:

Calonge canvia la circulació dels carrers del centre històric.

Baix Empordà  -  14/02/2013  -  12:52

La Policia Local de Calonge ha distribuit durant les darreres setmanes un full informatiu entre els veïns del centre històric per tal de donar a conèixer aquests canvis.


GIRONANOTICIES.COM

GIRONANOTICIES.COM



L’Ajuntament de Calonge canviarà el proper dilluns 18 de febrer el sentit de circulació de bona part dels carrers del nucli antic. Amb la intenció de millorar la circulació de vehicles i l’accés a les zones d’aparcament, s’ha decidit aplicar alguns canvis per aconseguir una circulació més fluïda. Un dels eixos bàsics d’aquests canvis és que tots els carrers d’aquest espai passaran a ser de direcció única. Actualment algun dels carrers manté el doble sentit, provocant en alguns casos dificultats de circulació. Aquest era el cas del carrer Jacint Verdaguer i Anselm Clavé, que donaven accés a l’aparcament del Fontova.

A partir del 18 de febrer aquests carrers seran la porta d’entrada de l’aparcament del Fontova, però seran de sentit únic. Un altre dels objectius dels canvis plantejats és evitar l’accés de vehicles als carrers peatonals com són el carrer d’Àngel Guimerà, carrer Major i plaça Major. Entre aquests canvis de circulació cal destacar el cas del carrer de la Rutlla, que fins ara era de direcció cap al centre històric, mentre que a partir del 18 de febrer el sentit de circulació d’aquest carrer canviarà en direcció a la Plaça de la Concòrdia i serà la porta de sortida de l’aparcament del Fontova.

 La Policia Local de Calonge ha distribuit durant les darreres setmanes un full informatiu entre els veïns del centre històric per tal de donar a conèixer aquests canvis, i també s’han situat diversos panells informatius amb el plànol del nou sentit de circulació dels carrers.






Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Cámaras acaban mirando al bosque en LLoret

Miguel Moreno – presidente de la ECU de Lloret Blau

500.000 euros para vigilar Lloret… y las cámaras acaban mirando al bosque

La “ciberpolicía” es absolutamente necesaria porque implementa el limitado número de agentes d...


alt - Accidente de trenes en Toledo

Carles Enric

A las 8:32 falló la seguridad. A las 9:11, la decencia de Moncloa

El Ministerio admite que falló el sistema LZB, pero el Gobierno aún debe explicar por qué se rean...