Platja d'Aro
Autor: Redacció
Platja d'Aro acull, un any més, el millor tennis de taula internacional
Baix Empordà - 13/05/2024 - 21:01
Amb gairebé 200 palistes de 25 països diferents, el torneig reafirma la seva reputació com una de les proves més tradicionals i respectades en el món del tennis de taula
El Palau d'Esports i Congressos de Platja d'Aro es converteix, des d'avui i fins aquest diumenge, en l'escenari d'una de les cites més destacades del circuit mundial de tennis de taula: el WTT Youth Contender. En aquest prestigiós torneig, joves promeses d'entre les categories U11 fins a U19 proven les seves habilitats en competicions individuals, destacant la participació nombrosa de palistes catalans. Aquests competidors són convocats tant per la Federació Espanyola de Tennis de Taula, com per la Federació Catalana de Tennis de Taula (FCTT), o representant els seus clubs.
A més de les competicions individuals, el torneig també ofereix emocionants enfrontaments en dobles mixtes per les categories U15 i U19, proporcionant una plataforma perquè els joves talents mostren les seves capacitats en un format de joc diferent.
Amb gairebé 200 palistes de 25 països diferents, el torneig reafirma la seva reputació com una de les proves més tradicionals i respectades en el món del tennis de taula. Platja d'Aro ha estat testimoni del pas d'alguns dels millors palistes del món al llarg dels anys, i aquesta edició promet continuar aquest llegat.
L'esdeveniment no només serveix com una plataforma per a l'exhibició del talent juvenil en aquest esport, sinó que també actua com un punt de trobada internacional que fomenta l'intercanvi cultural i esportiu entre els participants. La competició, l'estratègia i el companyerisme estaran a l'ordre del dia en aquesta festa del tennis de taula a Platja d'Aro, consolidant encara més la posició del municipi com a referent en la promoció d'esdeveniments esportius internacionals de primer nivell.
Autor: Redacció











Radio en directo


