| *

Notícies més llegides



Política


Barcelona

Autor: Redacció

Esquerra Republicana posa en marxa el seu mecanisme de primàries per a les eleccions del 12 de maig

Política  -  19/03/2024  -  21:09

ERC repetirà el mètode de primàries obertes per a l'elecció dels seus caps de llista tant per a la demarcació de Barcelona com per a les de Girona, Tarragona i Lleida


ERC

ERC



Esquerra Republicana de Catalunya ha donat el tret de sortida al seu procés de selecció interna per determinar qui liderarà les seves candidatures en les eleccions al Parlament de Catalunya, previstes per al proper 12 de maig. Aquesta iniciativa s'ha posat en marxa després que el Consell Nacional del partit aprovés el Reglament d'eleccions, un document que estipula com s'han de confeccionar les llistes electorals de la formació política.

Amb l'objectiu de promoure la participació i la transparència dins de l'organització, Esquerra Republicana repetirà el mètode de primàries obertes per a l'elecció dels seus caps de llista tant per a la demarcació de Barcelona com per a les de Girona, Tarragona i Lleida. Aquest sistema de primàries ja va ser utilitzat en les anteriors eleccions al Parlament de Catalunya, demostrant el seu compromís amb un procés democràtic intern.

Els aspirants a convertir-se en candidats oficials del partit per a les quatre demarcacions tindran fins al 25 de març per recollir els avals necessaris que els permetin participar en el procés de primàries. Una vegada recollits els avals, la composició definitiva de les llistes serà decidida a través dels congressos territorials, que tindran lloc a finals de març.

El pas final en aquest detallat procés serà la ratificació de les candidatures pel Consell Nacional d'Esquerra Republicana, previst per al 2 d'abril. Aquesta última etapa assegurarà que les propostes reflecteixin els principis i valors del partit, així com la seva visió per al futur de Catalunya.

Aquest procediment intern no només serveix per escollir els representants d'Esquerra Republicana en les properes eleccions, sinó que també reafirma el seu compromís amb els principis democràtics i participatius. Amb la vista posada en el 12 de maig, el partit es prepara per presentar una proposta electoral sòlida i representativa dels seus militants i simpatitzants, amb l'esperança de reforçar la seva presència al Parlament de Catalunya.


Autor: Redacció


#erc


#erc





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Cámaras acaban mirando al bosque en LLoret

Miguel Moreno – presidente de la ECU de Lloret Blau

500.000 euros para vigilar Lloret… y las cámaras acaban mirando al bosque

La “ciberpolicía” es absolutamente necesaria porque implementa el limitado número de agentes d...


alt - Accidente de trenes en Toledo

Carles Enric

A las 8:32 falló la seguridad. A las 9:11, la decencia de Moncloa

El Ministerio admite que falló el sistema LZB, pero el Gobierno aún debe explicar por qué se rean...