| *

Notícies més llegides



Baix Empordà


La Bisbal d´Empordà

Autor: Redacció

Presó per un client d'un prostíbul de Torrent (Baix Empordà) que va robar i agredir l'encarregada.

Baix Empordà  -  26/11/2012  -  13:27

Va agredir una treballadora i l’encarregada per sostraure la recaptació de la caixa enregistradora.


GIRONANOTICIES.COM

GIRONANOTICIES.COM



Mossos d’Esquadra de l’Àrea Bàsica Policial del Baix Empordà (La Bisbal) van detenir el dia 20, Imad B, de 22 anys, de nacionalitat marroquina i veí de Palafrugell, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència i intimidació.

 La matinada del 10 de novembre els Mossos van saber que en un club de la població de Torrent hi havia un problema amb un client, a l’hora de pagar els serveis rebuts. L’home va voler pagar amb una targeta de crèdit, però aquesta va sortir denegada.

Al no ser acceptada la targeta el client va manifestar que pagaria amb efectiu. Va fer veure que buscava dins de la cartera els diners per pagar, però de sobte va agafar pel coll a una de treballadores del local. L’encarregada, que es trobava darrera la barra, va intentar socórrer la noia però el client va saltar a l’interior de la barra i va agafar una copa de vidre que va trencar per utilitzar-la com a arma.

 Llavors va agafar l’encarregada per l’esquena, li va posar el tros de vidre al coll  i li va exigir els diners de la caixa enregistradora.

En veure que només hi havia 20 euros de caixa, va intentar sostreure-li la bossa de mà a l’encarregada, però aquesta va aconseguir evitar-ho. A conseqüència del forcejament la dona va patir diverses contusions, lesions lleus i fins i tot mossegades.

 L’home va fugir dins d’un turisme, ocupat per dues persones, que l’esperava a l’exterior del local.

Gràcies a la col·laboració ciutadana, el 20 de novembre els mossos van localitzar i detenir als presumpte autor dels fets.

El detingut, que tenia antecedents per fets similars, va passar el 21 de novembre a disposició judicial al jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de La Bisbal d’Empordà, el qual va decretar el seu ingrés a presó.


Font: Mossos d´Esquadra

Autor: Redacció





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

El Gobierno amplía los permisos y las pymes asumen la factura

La Seguridad Social abona la prestación, pero las empresas mantienen las cotizaciones y afrontan lo...


alt - Cámaras acaban mirando al bosque en LLoret

Miguel Moreno – presidente de la ECU de Lloret Blau

500.000 euros para vigilar Lloret… y las cámaras acaban mirando al bosque

La “ciberpolicía” es absolutamente necesaria porque implementa el limitado número de agentes d...