| *

Notícies més llegides



Baix Empordà


La Bisbal d´Empordà

Autor:

Jornades Europees del Patrimoni a La Bisbal d´Empordà

Baix Empordà  -  24/09/2012  -  16:09

Activitats que organitza l'Ajuntament de la Bisbal d'Empordà, en el marc de les Jornades Europees del Patrimoni el 29 i 30 de setembre.


GIRONANOTICIES.COM

GIRONANOTICIES.COM



El dissabte dia 29 a les 12h, s’ha previst realitzar una visita guiada a l’exposició “Terrissa en blanc i negre” al Terracotta Museu. El mateix dissabte, de 17h a 18.30h, s’ha organitzat una visita inèdita, amb el nom de “Coneix l’ofici de carreter”, es proposa una visita guiada al taller de carros Casa Alsina, situat al carrer de l’Aigüeta. Amb la visita es donarà a conèixer aquest noble ofici i es mostrarà aquest antic taller i totes les seves eines, que han perdurat tot i el pas del temps.

Finalment, el diumenge dia 30, de 10.30h a 13.30h, s’organitza un recorregut circular pels voltants de la Bisbal d’Empordà (7 km). Amb el nom de “La petjada geològica a la Bisbal d’Empordà”, l’itinerari pretén mostrar la diversitat geològica del municipi mitjançant l’observació de les diferents roques que s’hi podran observar. També es veurà com les construccions i les activitats humanes tradicionals han estat molt lligades als materials geològics que afloren en aquest racó de l’Empordà. Cal portar calçat adequat, aigua i esmorzar. Aquesta passejada pel patrimoni bisbalenc també se suma a la setmana de la mobilitat sostenible i segura que se celebra a Catalunya.

Totes les activitats tenen les places limitades. Cal realitzar reserva prèvia a l’Oficina de Turisme de la Bisbal al telèfon 972 64 55 00 o mitjançant correu electrònic: turisme@labisbal.cat






Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

El Gobierno amplía los permisos y las pymes asumen la factura

La Seguridad Social abona la prestación, pero las empresas mantienen las cotizaciones y afrontan lo...


alt - Cámaras acaban mirando al bosque en LLoret

Miguel Moreno – presidente de la ECU de Lloret Blau

500.000 euros para vigilar Lloret… y las cámaras acaban mirando al bosque

La “ciberpolicía” es absolutamente necesaria porque implementa el limitado número de agentes d...