Girona
Autor: Redacció
L'Alcalde de Girona i la Delegada del Govern de la Generalitat acorden accions prioritàries per al futur de la ciutat
Actualitat Girona - 04/07/2023 - 15:00
Aquesta reunió representa el primer encontre institucional entre els dos des que Lluc Salellas i Vilar va ser nomenat alcalde el passat 17 de juny
L'alcalde de Girona, Lluc Salellas i Vilar, s'ha reunit amb Laia Cañigueral, delegada del Govern de la Generalitat, per abordar les accions prioritàries per a la ciutat en els pròxims mesos. Durant la trobada, es van tractar diversos temes importants, com el desenvolupament del nou parc sanitari i l'hospital Josep Trueta, la construcció del nou Institut Ermessenda i l'estat de la cessió del xalet de l'avinguda Sant Narcís a l'Ajuntament.
L'alcalde també va destacar la necessitat de col·laborar en polítiques per millorar l'habitatge a Girona, impulsar la mobilitat sostenible amb el tren com a element central que connecti l'àrea urbana i la resta del país, així com buscar el suport de la Generalitat en projectes de creixement industrial a Girona.
Aquesta reunió representa el primer encontre institucional entre els dos des que Lluc Salellas i Vilar va ser nomenat alcalde el passat 17 de juny.
Autor: Redacció











Radio en directo


