Notícies més llegides




Política


Lloret de Mar

El nou equip de govern de Lloret es redueix el sou al voltant d'un 4%

Política  -  22/06/2023  -  22:49

Aquest equip de govern treballa amb dedicació i compromís per al bon funcionament de l'Ajuntament i el servei als ciutadans i ciutadanes de Lloret


El nou equip de govern de Lloret de Mar

El nou equip de govern de Lloret de Mar



Aquesta tarda, a les 18.00 h a la Sala d'Actes, s'ha dut a terme la presentació i aprovació del cartipàs municipal de l'Ajuntament de Lloret.

L'organització institucional de l'Ajuntament es divideix en sis àrees principals: Alcaldia, Ciutadania, Territori i Sostenibilitat, Serveis Centrals, Promoció de la Ciutat i Seguretat, Mobilitat i Via Pública.

Amb l'objectiu de garantir una gestió eficient i orientada al servei públic, l'organització municipal estarà liderada per l'alcalde Adrià Lamelas, qui dirigirà l'Àrea d'Alcaldia. Aquesta àrea inclourà el Gabinet d'Alcaldia, la coordinació de govern, l'Oficina de Comunicació i Premsa, les relacions institucionals i protocol, així com les relacions amb altres entitats i el Síndic del Ciutadà.

L'Àrea de Ciutadania i l'Àrea de Serveis Centrals seran responsabilitat de la regidora Míriam Rodríguez. La primera es dedicarà a temes d'igualtat, mentre que la segona es centrarà en l'organització administrativa, els recursos humans, els serveis jurídics, la contractació i les compres, així com altres aspectes com la participació ciutadana i l'atenció al ciutadà.

L'Àrea de Territori i Sostenibilitat, juntament amb l'Àrea de Seguretat, Mobilitat i Via Pública, seran liderades pel regidor Jordi Martínez. Aquestes àrees es preocuparan de qüestions relacionades amb l'obra privada, la disciplina urbanística, la gestió de residus, la neteja viària, la protecció del medi ambient, la seguretat ciutadana i l'ordre públic, així com la mobilitat i el control de la via pública.

Per la seva banda, l'Àrea de Promoció de la Ciutat serà responsabilitat del regidor Frederic Guich, qui tindrà cura de temes com el turisme, la promoció econòmica, el desenvolupament empresarial i altres aspectes relacionats amb la projecció i el comerç de la ciutat.

Els tinents d'alcalde designats són Jordi Martínez, Isabel Bernal, Marina Nicolàs, Míriam Rodríguez i Frederic Guich, que assumiran diferents responsabilitats segons les seves àrees d'actuació.

En aquest nou cartipàs municipal, s'ha decidit reduir els sous dels regidors i les regidores al voltant d'un 4%, amb l'objectiu de mostrar una responsabilitat econòmica i donar exemple de contenció des del propi consistori.

L'alcalde Adrià Lamelas, qui va obtenir el suport majoritari en les eleccions del passat 28 de maig, va ser investit el 19 de juny i actualment lidera un govern format per vuit regidors i regidores del PSC, quatre regidors de Junts i un regidor del partit En Comú Podem. Aquest equip de govern treballa amb dedicació i compromís per al bon funcionament de l'Ajuntament i el servei als ciutadans i ciutadanes de Lloret.


Autor: Redacció


#lloret


#lloret





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt -

Carles Enric

La investidura de la comunicación

Al final, esto no va de política, va de información, desinformación y contra información...


alt - Ayuntamiento de LLoret de Mar

Miguel Moreno

Ciudadanos de Lloret de Mar alzan sus voces contra la polémica subida de impuestos propuesta para el 2024 por el Ayuntamiento

En términos deportivos, alguien diría que los que no estamos de acuerdo con el abuso que han comet...