| *

Notícies més llegides



Turisme


Autor: Redacció

Lloret Destinació de Turisme Familiar.

Turisme  -  26/06/2012  -  02:50

Lloret participa en un viatge de familiarització per donar a conèixer l’oferta de turisme familiar a operadors turístics.


GIRONANOTICIES.COM

GIRONANOTICIES.COM



Aquest cap de setmana, Lloret de Mar ha rebut la visita d’un total de catorze operadors de viatges d’Alemanya, el Regne Unit, França i Rússia que participen en un viatge organitzat per l’Agència Catalana de Turisme i que els permetrà conèixer l’oferta especialitzada per a famílies que ofereixen els municipis certificats amb el segell de Turisme Familiar que atorga la Generalitat de Catalunya. Del 24 al 27 de juny es trobaran a Catalunya recorrent Lloret, Roses, Calonge, Malgrat i Santa Susanna. Durant la seva estada a Lloret, han gaudit d’un programa total ajustat amb proposta d’allotjament, restauració i oferta complementària. De les 31.000 places hoteleres de les quals gaudeix la vila, un total de 9.083 places, corresponents a 17 hotels, tenen la certificació de DTF (Destinació de Turisme Familiar). Quant als apartaments, són 104 places; i de càmpings, 2.050 corresponents a 2 càmpings. La inversió feta entre el sector privat i el públic els darrers anys per adaptar la destinació i els seus serveis supera els 150.000 euros. Entre les diferents accions que ha realitzat el sector privat hi ha, per exemple, que allotjaments i establiments del sector de la restauració han incorporat canviadors de bebès, espais infantils, activitats de dinamització, adaptadors de cadires infantils, pitets i menús infantils; i en el sector del comerç, els establiments han de disposar de carros de compra amb cadiretes, zones d’oci, etc. L’Ajuntament aquests últims anys també ha dut a terme nombroses accions per adaptar la destinació. Destaquen la instal·lació de parcs infantils, tòtems d’orientació per als nens, serveis de miniclub a les platges i marxandatge específic. L’Ajuntament ha posat aquesta setmana en funcionament el servei de miniclub a la platja de Lloret, fins el dia 11 de setembre i, el proper 1 de juliol, s’amplia aquest servei a la platja de Fenals fins el 31 d’agost.


Font: Redacció

Autor: Redacció





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - il·luminació d’AliExpress

Alícia Pérez

I això és en què ens gastem els diners? La «il·luminació d’AliExpress» arriba a la Casa del Mar de Llançà

L’Ajuntament de Llançà brinda amb cava per una actuació pagada amb diners públics que deixa fo...


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

Tu inquilino es vulnerable. Tú pagas la factura

Proteger a las familias vulnerables es una obligación pública, pero el Estado no puede trasladar l...