| *

Notícies més llegides



Esports


Girona

Autor: Redacció

40 clients de CaixaBank es converteixen en jugadors del Girona FC per un dia

Esports  -  08/05/2023  -  17:06

CaixaBank ha organitzat una trobada a Montilivi per posar de manifest un dels seus objectius com a patrocinador del club: apropar el Girona FC als seus aficionats


CaixaBank

CaixaBank



Jugar a l'estadi Montilivi és una experiència que tot aficionat del Girona F.C. ha somiat alguna vegada a la seva vida. I avui, 40 seguidors del Girona F.C. han tingut l'oportunitat de fer realitat aquest somni i sentir-se per uns moments jugador del primer equip.

Com a patrocinador oficial i soci financer de l'entitat, CaixaBank ha organitzat una trobada a Montilivi per posar de manifest un dels seus objectius com a patrocinador del club: acostar el Girona F.C. als seus aficionats.

Així, aquesta jornada ha convertit 40 aficionats en jugadors per un dia. Tots tenen tres característiques en comú: són aficionats del club, són titulars de la targeta VISA de CaixaBank personalitzada del Girona F.C. i han guanyat un sorteig organitzat per l'entitat financera que els ha permès convertir-se, per un dia, en jugadors del primer equip.

A primera hora de la tarda, els jugadors han estat rebuts a les instal·lacions de Montilivi. Després de la recepció, els clients de l'entitat han realitzat una visita guiada per les instal·lacions del club, finalitzant la visita als vestidors on han trobat una equipació del primer equip personalitzada per a cada un d'ells.

Posteriorment, els jugadors han anat saltant al terreny de joc mentre sonava per megafonia l'himne oficial del club i el nom i el dorsal de cadascun dels participants. A les 18.00 hores, els participants han iniciat la disputa del partit en les mateixes condicions que si fos un partit oficial. A la finalització del mateix, els jugadors i els seus acompanyants han viscut un exclusiu còctel a la llotja de Montilivi on han tingut ocasió d'interactuar i reposar forces, immortalitzant aquest moment tan especial.

CaixaBank, el banc dels clubs de futbol

Fa 12 anys CaixaBank va ampliar la seva aposta pel futbol per a convertir-se en el banc de referència dels equips i les seves aficions. Aquesta estratègia, canalitzada sota l'etiqueta #ElFutboldetots, li ha consolidat com a patrocinador oficial del 80% d'equips de futbol professional masculí, ja que compta amb 15 equips de Primera Divisió i 16 de Segona Divisió. A més, l'entitat financera és patrocinador de 9 dels 16 equips de la Primera Divisió femenina.

Per a CaixaBank, el patrocini esportiu és una eina estratègica de comunicació que ajuda a divulgar valors que l'entitat comparteix amb la pràctica esportiva com són el lideratge, l'esforç, la superació i el treball en equip. A través del patrocini, l'entitat financera fomenta el progrés cultural, social i econòmic, en línia amb els seus valors fundacionals de compromís amb la societat.

A través de #ElFutboldetots, CaixaBank impulsa múltiples activacions amb l'objectiu d'acostar els clubs als seus aficionats al mateix temps que avança en la generació de negoci. En cada acord, l'entitat financera es vincula amb els clubs per a oferir experiències úniques als seus socis i aficionats i, al mateix temps, promoure avantatges financers exclusius.

L'objectiu d'aquesta estratègia se centra a incrementar la notorietat de marca, captar i fidelitzar als aficionats de cada equip per a convertir-los en clients, així com a aprofitar noves oportunitats comercials fruit d'accions acordades amb els clubs de futbol patrocinats.


Autor: Redacció


#girona


#girona





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - La Mareta

Carles Enric

La playa de Pedro Sánchez

La seguridad presidencial puede justificar restricciones puntuales, pero no convertir durante veinti...


alt -  Mohamed VI de Marruecos

Xavier Rius

¿Soy yo o siempre son los mismos?

Un grave incidente con ocho policías en Lloret reabre una incómoda pregunta sobre inmigración, de...