| *

Notícies més llegides




+ Notícies


Girona

Autor: Redacció

Santiago Niño Becerra clou l’XI Setmana dels Rahola recomanant paciència davant la crisi econòmica

+ Notícies  -  18/02/2023  -  13:32

L’economista ha analitzat la situació actual i creu que la recessió encara durarà un temps


XI Setmana dels Rahola / Eddy Kelele

XI Setmana dels Rahola / Eddy Kelele



No hi ha dubte que Santiago Niño Becerra és un gran comunicador. Avui ho ha tornat a demostrar, i ha omplert l’aula magna de la Casa de Cultura de Girona en el darrer acte de l’XI Setmana dels Rahola. Un economista parlant sobre la crisi econòmica. S’ha de ser molt bo! 

 En una conversa que ha conduït la periodista Teia Bastons, Niño Becerra, amb el seu discurs divulgatiu i entenedor, ha parlat tant d’economia domèstica com d’altes finances, i ha procurat fer entenedor per què una guerra en un país llunyà pot fer caure l’economia mundial, o per què l’escassedat d’un cereal pot fer pujar el preu dels combustibles. Tot és un problema d'oferta i demanda, 

 Catedràtic emèrit de la Universitat Ramon Llull, conferenciant i consultor, és conegut per la seva facilitat per comunicar i divulgar els termes econòmics més complicats. És un convidat habitual als mitjans de comunicació, on ha publicat milers d’articles. També és autor d’una desena de llibres sobre economia. El darrer, Futuro. ¿Qué futuro? (Ariel, 2022), se centra en què podem esperar econòmicament i socialment després de la pandèmia de la covid-19. 

 L’XI Setmana dels Rahola ha intentat donar algunes claus per no perdre’ns en el laberint de l’actualitat. S’han programat cinc converses en profunditat, variades i molt necessàries, per ajudar a comprendre una mica més bé alguns dels temes més recurrents als mitjans de comunicació en els darrers mesos.  

 La Setmana dels Rahola està organitzada per la Diputació de Girona i la Demarcació de Girona del Col·legi de Periodistes, i compta amb la col·laboració de la Biblioteca Pública Carles Rahola, l’Ajuntament de Girona  i la Universitat de Girona.    

 Dimarts vinent, 21 de febrer, a les 8 del vespre, hi haurà l’acte de lliurament dels XIV Premis Carles Rahola de Comunicació Local a l’Auditori de Girona. La gala, que tornarà a conduir el carismàtic Marc Giró, culmina la Setmana dels Rahola i en el seu transcurs es faran públics els noms dels guanyadors de les set categories dels guardons i de la beca dels Premis Carles Rahola. 


Autor: Redacció


#girona


#girona





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

El Gobierno también cobra del alquiler: ¿es un fondo buitre?

Si el Gobierno exige sacrificios a los propietarios, que empiece por explicar cuánto está dispuest...


alt - Pedro Sánchez

Carles Enric

Lo imposible de Pedro Sánchez

Ocho años de poder, polémicas y responsabilidades desplazadas han convertido lo inverosímil en ru...