| *

Notícies més llegides



Catalunya


Autor: Redacció

La UGT recorda que cobrar a final de mes no és cap privilegi.

Catalunya  -  14/12/2011  -  07:27

Quan una empresa no compleix amb aquest deure pot generar perjudicis importants de caràcter econòmica als seus treballadors.


GIRONANOTICIES.COM

GIRONANOTICIES.COM



La Federació de Serveis Públics de la UGT de Catalunya recorda l’obligació empresarial d’ingressar les nòmines als comptes dels seus treballadors i treballadores en la data corresponent. Aquesta obligació no es pot entendre mai com un privilegi, qualsevol persona treballadora realitza la seva tasca i a canvi té el dret legal reconegut de ser remunerada en temps i forma. Quan una empresa, que en aquest cas seria la Generalitat de Catalunya, no compleix amb aquest deure pot generar perjudicis importants de caràcter econòmica als seus treballadors i treballadores: impagament d’hipoteques, de rebuts, de serveis... La Federació de Serveis Públics de la UGT de Catalunya denunciarà qualsevol incompliment patronal per part de l’administració de la Generalitat de Catalunya i donarà el recolzament necessari als seus afiliats per tal que puguin reclamar, si fos necessari, els perjudicis econòmics que es puguin derivar per l’endarreriment de les nòmines.


Font: Redacció

Autor: Redacció





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

El Gobierno también cobra del alquiler: ¿es un fondo buitre?

Si el Gobierno exige sacrificios a los propietarios, que empiece por explicar cuánto está dispuest...


alt - Pedro Sánchez

Carles Enric

Lo imposible de Pedro Sánchez

Ocho años de poder, polémicas y responsabilidades desplazadas han convertido lo inverosímil en ru...