Notícies més llegides




Baix Empordà


Platja d'Aro

Mor el fotògraf de Platja d’Aro Jordi Busquets

Baix Empordà  -  19/10/2022  -  13:38

El col·laborador de Girona Notícies ha mort als 70 anys i deixa un llegat fotogràfic que ha estat reconegut en àmbit nacional i internacional


Jordi Busquets Nuell

Jordi Busquets Nuell



El món de la fotografia local està de dol per la mort del platjarenc Jordi Busquets, que ens ha deixat aquesta setmana als 70 anys causa d’unes complicacions de salut. L’empordanès, resident a Platja d’Aro, era conegut per ser un professional molt vinculat amb la fotografia de natura, registre en el qual va excel·lir amb diferents premis d’àmbit nacional i internacional. Més enllà d’això, també va col·laborar amb mitjans de comunicació, entre els quals Girona Notícies. 

Entre els premis més destacats, Busquets es va endur una menció d’honor al certamen Boka Bay 2017 de Montenegro de la Federació Americana de Fotografia. També va rebre premis considerables com el Defsad al 1rst International Photography Defsad de Turquia, per la fotografia d’un pigard, i va ser reconegut amb l’Excel·lència de la Federació Catalana de Fotografia. 

La passió de Busquets pel món fotogràfic, però, tindrà continuïtat. En aquest sentit, en Jordi va saber transmetre la riquesa d’aquesta disciplina a un dels seus dos fills, l’Albert, que com el pare també s’ha especialitzat, entre d’altres, amb les fotografies naturals, i ha obtingut guardons i reconeixements de prestigi.

 


Autor: Redacció


#platjadaro #jordibusquets


#platjadaro #jordibusquets





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt -

Carles Enric

La investidura de la comunicación

Al final, esto no va de política, va de información, desinformación y contra información...


alt - Ayuntamiento de LLoret de Mar

Miguel Moreno

Ciudadanos de Lloret de Mar alzan sus voces contra la polémica subida de impuestos propuesta para el 2024 por el Ayuntamiento

En términos deportivos, alguien diría que los que no estamos de acuerdo con el abuso que han comet...