| *

Notícies més llegides



Alt Empordà


La Jonquera

Autor: Redacció

Nous reconeixements al sergent en cap de la Policia Local de La Jonquera

Alt Empordà  -  13/10/2022  -  15:15

El sergent en cap, Alonso Caballero, ha rebut recentment dues felicitacions per part de la Policia Nacional i de la Guàrdia Civil per la seva destacada trajectòria professional


Sergent en cap de la Policia Local de La Jonquera

Sergent en cap de la Policia Local de La Jonquera



El passat dimarts 4 d'octubre, el sergent en cap de la Policia Local de La Jonquera, Alonso Caballero, va rebre una primera felicitació per part de la Policia Nacional. Ahir, dimecres 12 d'octubre, el sergent en cap, Alonso Caballero, va rebre una segona felicitació per part de la Guàrdia Civil.

«Després de formar part durant vint-i-cinc anys de la Guàrdia Urbana de Figueres, Alonso Caballero es va incorporar el febrer de l'any 2020 a la Policia Local de La Jonquera. Des de l'equip de govern, ens enorgulleix poder comptar amb un sergent en cap amb una trajectòria professional tan remarcable i li agraïm profundament la seva excel·lent feina al capdavant del nostre cos policial», afirma el regidor de Seguretat Ciutadana, Rafael Medinilla.


Autor: Redacció


#lajonquera


#lajonquera





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Taxi a Girona

Professional del sector del taxi

El taxi de Girona: manca de llicències, precarietat laboral i falta de transparència

La manca de taxis no es pot resoldre a costa dels xofers: l’Ajuntament ha de donar explicacions, r...


alt - Policia Local de Llançà / GN

Alícia Pérez

La Policia Local de Llançà, amb horari de «finestreta bancària»: només cinc hores per denunciar

El regidor de Seguretat reconeix que la Policia Local només tramita determinades denúncies de dill...