| *

Notícies més llegides




La Garrotxa


Autor: AGÈNCIES

El príncep Felip inaugura el Museu d´Arts Gràfiques.

La Garrotxa  -  25/02/2011  -  08:25

El museu compta amb maquinària d'impremta única a Catalunya i es tracta de la col·lecció privada més completa de l'estat.


GIRONANOTICIES.COM

GIRONANOTICIES.COM



El príncep d'Astúries i de Girona, Felip de Borbó, ha inaugurat aquest divendres el Museu d'Arts Gràfiques d'Alzamora Group a Sant Joan les Fonts (Garrotxa). El príncep Felip ha fet un recorregut per l'empresa on ha pogut observar de primera mà la dinàmica del grup. El museu reflecteix l'evolució de les arts gràfiques al llarg de la història i compta amb maquinària única a Catalunya. Es tracta de la col·lecció privada més completa de l'estat espanyol on es poden veure peces que del segle XVII. En l'acte, hi ha assistit el conseller de Cultura, Ferran Mascarell, el subdelegat del govern, Francesc Francisco Busquets i el vicepresident segon de la Fundació Príncep de Girona, Josep Lagares, entre altres.


Font: AGÈNCIES

Autor: AGÈNCIES





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

El Gobierno también cobra del alquiler: ¿es un fondo buitre?

Si el Gobierno exige sacrificios a los propietarios, que empiece por explicar cuánto está dispuest...


alt - Pedro Sánchez

Carles Enric

Lo imposible de Pedro Sánchez

Ocho años de poder, polémicas y responsabilidades desplazadas han convertido lo inverosímil en ru...