| *

Notícies més llegides



Catalunya


Autor: Redacció

Balanç de les incidències més destacades del cap de setmana.

Catalunya  -  30/01/2011  -  11:23

Fins a les 20.00 h d'avui diumenge hi ha hagut quatre morts en dos accidents a les carreteres i autopistes de Catalunya.


GIRONANOTICIES.COM

GIRONANOTICIES.COM



El Servei Català de Trànsit (SCT) informa que la xarxa viària interurbana ha registrat dos accidents mortals amb quatre víctimes mortals des de les 15.00 h de divendres 28 fins a les 20.00 h d’avui diumenge 30 de gener. Els dos sinistres van tenir lloc la matinada de divendres a dissabte. A la N-II al seu pas per Sils (la Selva), es va produir una col·lisió fronto-lateral entre un camió i un turisme, els dos ocupants del qual van morir. A la C-32 a Cabrera de Mar (Maresme) una furgoneta i un turisme van col·lidir frontalment. Els dos ocupants del cotxe van resultar morts i el conductor de la furgoneta, que va quedar ferit greu, va ser detingut per un delicte contra la seguretat en el trànsit. Pel que fa a problemes de mobilitat, aquesta tarda l’operació retorn de cap de setmana s’ha caracteritzat per la normalitat. Les úniques retencions destacades s’han registrat a l’Eix de Llobregat o C-16, on hi ha hagut 10 km de lentitud i aturades de Bagà a Cercs. També hi ha hagut problemes a la C-17, amb 2 km de cua a l’altura de Ripoll i a la C-58, on també hi ha hagut retencions en un tram de 2 km a Montcada i Reixac. Tampoc hi va haver problemes importants durant l’operació sortida el divendres a la tarda. Pel que fa a dissabte cal destacar que, al matí, un camió va bolcar a la C-245 a l’altura de Sant Boi de Llobregat i va obligar a tallar la calçada en sentit Cornellà de Llobregat. La Direcció General de Protecció Civil va activar en fase d’alerta el Pla especial d’emergències en el transport de mercaderies perilloses per carretera i ferrocarril a Catalunya (TRANSCAT), ja que en l’accident es va produir la fuita d’uns 1.000 a 1.500 litres de la cisterna (capacitat 3.500L) de gasoil. A part d’això, la fluïdesa ha predominat als principals eixos viaris durant tot el cap de setmana, De fet, les úniques incidències remarcables s’han registrat a conseqüència de la meteorologia: divendres a la nit la pluja intensa va obligar a tallar la C-31B al seu pas per Tarragona en sentit Salou i també a Tarragona es va restringir l’accés a la T-11 des de la N-241. A més, entre divendres a la tarda i dissabte diverses vies de la xarxa viària secundària es van veure afectades per la neu; d’aquestes només un parell van quedar restringides al trànsit (la C-1412b i la GIV-521) mentre que a la resta era obligatori circular-hi amb cadenes. A hores d’ara la neu obliga a tallar la GIV-4016 de Toses a Planoles.


Font: Redacció

Autor: Redacció





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

El Gobierno también cobra del alquiler: ¿es un fondo buitre?

Si el Gobierno exige sacrificios a los propietarios, que empiece por explicar cuánto está dispuest...


alt - Pedro Sánchez

Carles Enric

Lo imposible de Pedro Sánchez

Ocho años de poder, polémicas y responsabilidades desplazadas han convertido lo inverosímil en ru...