| *

Notícies més llegides




OLOT 'Ciutat dels Detalls'


Olot

Autor: Redacció

Olot celebra l'ascens a 2RFEF de la Unió Esportiva Olot

OLOT 'Ciutat dels Detalls'  -  25/05/2022  -  21:34

Més de 200 persones s'han aplegat davant de l'Ajuntament d'Olot per acompanyar l'equip en aquest acte de reconeixement


RECEPCIÓ UNIÓ ESPORTIVA OLOT

RECEPCIÓ UNIÓ ESPORTIVA OLOT



El passat diumenge 22 de maig, la Unió Esportiva Olot va aconseguir superar el TenerifeB amb un gol a zero a la tercera i última eliminatòria del play-off d'ascens a 2RFEF. D'aquesta manera, l'equip olotí obtenia el desitjat ascens a Segons RFEF.

Desenes d'aficionats van viure el partit des de Las Rozas i 160 persones van vibrar des de la Sala Torín d'Olot on es va habilitar una pantalla gegant per veure la retransmissió en directe del matx.

Aquest dimecres al vespre, l'Ajuntament d'Olot ha volgut fer un reconeixement a l'èxit i l'esforç de la Unió Esportiva Olot en un acte que ha començat a les set de la tarda davant del Consistori i que ha aplegat més de 200 persones.

L'acte de reconeixement ha comptat amb els parlaments del regidor d'Esports de l'Ajuntament d'Olot, Aniol Sellabona, i l'entrega d'un obsequi al primer equip de la Unió Esportiva Olot. Després dels parlaments del capità Albert Blázquez, ha estat el torn de l'entrenador de la UE Olot, Manix Mandiola, i del president de la Unió Esportiva Olot, Joan B. Agustí. Per acabar, l'alcalde d'Olot, Pep Berga, ha dirigit unes paraules als assistents i a la Unió Esportiva Olot que ha qualificat "d'actiu de ciutat i ens sentim orgullosos de tenir-lo". Berga ha assegurat que "l'èxit d'aquesta temporada és el resultat a un treball molt dur per aconseguir el desitjat ascens a Segona RFEF".

Després dels parlaments, l'equip ha signat en el Llibre d'Honor de la Ciutat i ha sortit al balcó de l'Ajuntament per continuar celebrant, conjuntament amb l'afició, aquest merescut ascens.


Autor: Redacció


#olot


#olot





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Manifestació Diada

Matías Crowder

Una Diada agitada plena de contrastos

La vigília de la Diada deixa una imatge de la fractura de l’independentisme: enfrontaments al Fos...


alt - Ceuta

Carles Enric

Mehdi, el «Pollo Carvajal» de Marruecos, con Ceuta de fondo

Un antiguo número dos de la inteligencia marroquí amenaza con destapar los secretos más oscuros d...