| *

Notícies més llegides




La Garrotxa


Autor: Avui

L'homicida d'Olot acabava de ser acomiadat de la constructora "TUBERT"

La Garrotxa  -  15/12/2010  -  11:59

Fonts sindicals expliquen que l'acomiadament i la situació econòmica podrien haver derivat en la “bogeria” de l'agressor.


GIRONANOTICIES.COM

GIRONANOTICIES.COM



El presumpte autor del múltiple crim d'Olot acabava de ser acomiadat de la constructora Tubert, segons han apuntat fonts sindicals, que han afegit que l'home, de 57 anys, va anar també a l'entitat bancària per cobrar un taló que li devien i no va cobrar-lo. Segons les mateixes fonts, l'acomiadament i la situació econòmica del detingut podrien haver desencadenat la “bogeria”. A més, han explicat que Pere Puig Puntí feia poc havia estat de baixa. Un conegut del constructor mort també ha explicat aquest matí, poc després de produir-se el crim, que el propietari de la constructora li havia comentat que pensava acomiadar l'agressor al gener, juntament amb altres treballadors, perquè no cobrava algunes obres i tenia problemes econòmics. Alhora, un conegut del presumpte assassí ha assegurat que a l'empresa no li pagaven el sou corresponent. Pere Puig Puntí, de 57 anys, vivia amb el seu pare, que tenia problemes de salut, en una casa al poble de Sant Esteve de'n Bas, tot i que tenia poca relació amb els veïns del municipi i era un home molt solitari. El presumpte assassí, aficionat a la caça, va cometre els crims pel que sembla amb una escopeta o rifle de caça, segons testimonis.


Font: Avui

Autor: Avui





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

El Gobierno también cobra del alquiler: ¿es un fondo buitre?

Si el Gobierno exige sacrificios a los propietarios, que empiece por explicar cuánto está dispuest...


alt - Pedro Sánchez

Carles Enric

Lo imposible de Pedro Sánchez

Ocho años de poder, polémicas y responsabilidades desplazadas han convertido lo inverosímil en ru...