| *

Notícies més llegides




Actualitat Girona


Girona

Autor: Redacció

La VIII Cursa Girona En Marxa Contra el Càncer se celebrarà el proper mes d’abril en un format híbrid

Actualitat Girona  -  24/03/2022  -  15:24

L’esdeveniment tindrà lloc el diumenge 3 d’abril, amb sortida i arribada a la plaça de Catalunya, i en les modalitats de competició, infantil i caminada popular


Presentació 8a Cursa contra el càncer

Presentació 8a Cursa contra el càncer



La regidora de Salut de l’Ajuntament de Girona, Eva Palau, la gerent de l’AECC-Catalunya contra el Càncer Girona, Pepi Soto, i el responsable d’esdeveniments i comunicació de Tradeinn, Pere Lladó, han presentat aquest migdia la Tradeinn VIII Cursa Girona En Marxa Contra el Càncer, que tindrà lloc el diumenge 3 d’abril. La prova solidària, que habitualment se celebrava al voltant Dia Mundial Contra el Càncer, el 4 de febrer, es va traslladar a l’abril a causa de la situació epidemiològica d’aquell moment. Pel mateix motiu, en aquesta edició s’ha apostat per un format híbrid, recuperant l’opció de cursa presencial i mantenint-ne una altra de virtual.

És un plaer tornar a anunciar activitats que se celebren al carrer i que apleguen gent, i encara ho és més si són solidàries i serveixen per donar visibilitat a una causa tan important. Estem molt agraïts de la tasca que realitza l’AECC a Girona en l’acompanyament de les persones malaltes i també dels seus familiars. Una feina que no s’ha aturat en aquests anys de pandèmia i que podia suposar un doble aïllament pels malalts de càncer”, ha assenyalat la regidora de Salut de l’Ajuntament de Girona, Eva Palau.

La cursa presencial comptarà amb tres recorreguts i diferents distàncies i modalitats per adaptar-se a tots els públics. El primer traçat, que consistirà en una caminada de 5 quilòmetres, s’iniciarà a les 9.30 h a la plaça de Catalunya. Es tracta de la modalitat popular, oberta a participants de totes les edats, així com al públic familiar. La cursa infantil es dividirà en dos recorreguts: un al voltant de la plaça de Catalunya, per a corredors/es de fins a 6 anys, i un altre per a nens i nenes de 7 a 13 anys, que discorrerà pels carrers de Sant Francesc, de Santa Clara i pel pont de Pedra, per tornar al mateix punt de sortida, situat a la plaça de Catalunya. A les 11 h es donarà inici a la cursa cronometrada, en què les persones participants competiran en un circuit de 5 quilòmetres per la ciutat.

Per altra banda, la modalitat virtual es podrà realitzar del 28 de març a l’1 d’abril a través de la plataforma Rockthesport. Aquesta opció repetirà la fórmula utilitzada en l’edició anterior, que va permetre la participació en la cursa des de qualsevol lloc de la província i en qualsevol moment.

Sigui quina sigui la modalitat escollida, l’objectiu de la marxa continua sent unificar elements tan bàsics com l’esport, la salut i la solidaritat en favor de la lluita contra el càncer. Al mateix temps també serveix per evidenciar la necessitat de prendre mesures per prevenir la malaltia i conscienciar la població sobre la importància de l’assoliment i manteniment d’hàbits saludables.

Les inscripcions ja estan obertes i es poden fer per Internet, a través del web www.gironaenmarxa.org, o presencialment, a la seu de l’Associació Contra el Càncer (carrer Albareda, 3-5. Edifici Fòrum) o a l’estand que s’ubicarà a plaça de Catalunya els dies 31 de març i 1, 2 i 3 d’abril. El cost del dorsal és de 8 euros per la caminada, de 10 euros per la cursa de 5 km, de 6 euros per la cursa infantil, i de 5 euros per la cursa virtual.

L’Associació Contra el Càncer és l’entitat de referència en la lluita contra aquesta malaltia. La seva tasca se centra en la prevenció del càncer, en l’acompanyament dels malalts i les seves famílies i en l’impuls de la investigació oncològica, convertint-se en l’entitat que més fons destina a aquesta causa a Catalunya.


Autor: Redacció


#girona


#girona





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Policia Local de Lloret / © Gironanoticies.com

Seccions sindicals de Lloret de Mar SIP-FEPOL / CSIF

No tot està permès

SIP-FEPOL i CSIF exigeixen al regidor Alejandro una rectificació pública després que relacionés ...


alt - Acollim Ara

Xavier Rius

Catalunya, terra d’acollida

La crisi de Ceuta torna a despullar les contradiccions d’un progressisme que va omplir els carrers...