| *

Notícies més llegides




OLOT 'Ciutat dels Detalls'


Olot

Autor: Redacció

La Fundació Impulsa engega la campanya de microdonacions 'ConfioEnElsJoves'

OLOT 'Ciutat dels Detalls'  -  16/12/2021  -  16:41

La Fundació Impulsa té el propòsit de becar i acompanyar a joves amb compromís i motivació pels estudis però amb dificultats socials i econòmiques, per a que tinguin l’oportunitat de cursar cicles de Formació Professional (FP)


Ajuntament d'Olot

Ajuntament d'Olot



La Fundació Impulsa és present a les comarques d’Osona, Berguedà, Garrotxa, Moianès, Bages i Baix Empordà i als municipis de Terrassa i Sabadell, on beca joves amb compromís i motivació però amb una situació socioeconòmica vulnerable, per tal que puguin accedir cicles de Formació Professional (FP). Concretament, aquest curs 2021-2022 beca un total de 247 joves que reben un acompanyament integral, potenciant la seva formació i creixement personal, una aposta per la igualtat d’oportunitats i pel teixit empresarial del territori.

El Mètode Impulsa promou una xarxa d’agents del territori entorn els joves que garanteixen un acompanyament econòmic, tecnològic, humà, social i laboral. Des del procés de selecció, fet per l’equip psicopedagògic de la Fundació Impulsa de la mà dels centres educatius i de l’administració pública, fins a l’entrega d’un ordinador portàtil, l’acompanyament d’una persona mentora arrelada al territori, la vinculació amb empreses o la realització d’un voluntari per part dels  joves becats.

Des del 2015, s’han becat més de 360 joves d’Osona, la Garrotxa, el Berguedà, el Moianès, el Bages, el Baix Empordà, Sabadell i Terrassa. Més d’un 90% d’aquests  joves es titulen cada any, molt per sobre del 50% de la mitjana de Catalunya, un indicador d’èxit del Mètode Impulsa.

Aquests resultats i la sostenibilitat econòmica del projecte és possible gràcies a la solidaritat de més de 100 Organitzacions Impulsores, una xarxa d’empreses, fundacions i administracions públiques que aposten per futur professionals dels joves que més ho necessiten,

En aquesta línia, enguany volen fer un pas més, ho explica la seva Directora Executiva, Alejandra Manau: “El projecte de la Fundació Impulsa neix de la iniciativa empresarial i fins el moment el finançament ha provingut d’empreses fonamentalment vinculades als nostres territoris d’actuació, Amb la campanya #ConfioEnElsJoves busquem també promoure que la ciutadania prengui consciència de la realitat social d'aquests joves i també se sumi a fer realitat les beques Impulsa, que tan bon resultat dona als joves Impulsers. Per això, fem una crida al teixit ciutadà a sumar-se en el projecte fent un donatiu a través de l’enllaç que es pot trobar a la nostra web www.fundacioimpulsa.org o clicant directament aquí: Fes un donatiu , detalla. 

Per a més informació sobre la Fundació Impulsa es pot consultar la seva web i la Memòria d’activitat 2020-2021 clicant aquí.


Autor: Redacció


#olot


#olot #confioenelsjoves





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Manifestació Diada

Matías Crowder

Una Diada agitada plena de contrastos

La vigília de la Diada deixa una imatge de la fractura de l’independentisme: enfrontaments al Fos...


alt - Ceuta

Carles Enric

Mehdi, el «Pollo Carvajal» de Marruecos, con Ceuta de fondo

Un antiguo número dos de la inteligencia marroquí amenaza con destapar los secretos más oscuros d...