| *

Notícies més llegides




Actualitat Girona


Girona

Autor: Redacció

L’Ajuntament de Girona dona la benvinguda a l’alumnat de les aules d’acollida dels instituts de la ciutat

Actualitat Girona  -  03/12/2021  -  12:38

Prop de 130 nois i noies que han arribat a Girona al llarg dels darrers mesos han participat a l’acte de rebuda celebrat al Centre Cultural La Mercè


Alumnat de les aules d’acollida dels instituts de la ciutat

Alumnat de les aules d’acollida dels instituts de la ciutat



L’Ajuntament de Girona ha donat la benvinguda aquest matí a l’alumnat de les aules d’acollida dels instituts de la ciutat amb un acte al Centre Cultural La Mercè. La regidora de Joventut i Habitatge del consistori, Annabel Moya, ha rebut als prop de 130 alumnes que estudien en 8 centres de secundària de Girona: l’Institut  Jaume Vicens Vives, l’Institut Montilivi, l’Institut  Carles Rahola, l’Institut  Narcís Xifra, l’Institut Santa Eugènia, l’Institut Ermessenda, l’Institut  Santiago Sobrequés i l’escola Bell-lloc del Pla. Es tracta de joves que han arribat a la ciutat al llarg dels darrers mesos.

"Vull destacar la importància de l'educació. L’escola és molt important pel creixement personal. L’educació és un element fonamental per vosaltres, joves, i aquesta educació recordeu que es fa sempre dins i fora de les aules. Nosaltres, i sobretot les vostres educadores i educadors, caminem al vostre costat per ajudar-vos en tot allò que necessiteu", ha assegurat la regidora Annabel Moya durant la trobada.

Aquest acte de benvinguda, titulat “Ciutadans de Girona, ciutadans del món”, té per objectiu facilitar als nois i noies el reconeixement de la seva ciutadania i afavorir experiències que facilitin l’apropament i la participació de les persones joves nouvingudes a la vida de la ciutat.

La trobada s’ha desenvolupat en tres parts diferenciades. Primer de tot, les diferents aules d’acollida participants en l’activitat han fet una presentació al Centre Cultural La Mercè. A continuació, la regidora Annabel Moya els ha donat la benvinguda com a nous ciutadans i ciutadanes del municipi. En acabar s’ha realitzat un recorregut per Girona per conèixer els ponts, les llegendes i altres aspectes culturals de la ciutat.


Autor: Redacció


#girona


#girona





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Policia Local de Lloret / © Gironanoticies.com

Seccions sindicals de Lloret de Mar SIP-FEPOL / CSIF

No tot està permès

SIP-FEPOL i CSIF exigeixen al regidor Alejandro una rectificació pública després que relacionés ...


alt - Acollim Ara

Xavier Rius

Catalunya, terra d’acollida

La crisi de Ceuta torna a despullar les contradiccions d’un progressisme que va omplir els carrers...