Notícies més llegides




Catalunya Nord


Canet de Rosselló

Josep Guia: ‘Som la representació genuïna i legítima del poble català que vol la independència’

Catalunya Nord  -  14/11/2021  -  21:06

El professor i activista del País Valencià ha defensat avui la unitat dels Països Catalans durant la sessió constituent de l'Assemblea de Representants del Consell per la República


Josep Guia / GN

Josep Guia / GN



El Consell per la República Catalana ha celebrat avui al matí, a Canet de Rosselló, la sessió constituent de l’Assemblea de Representants, un acte que ha comptat amb nombroses intervencions d'autoritats i personalitats de l'àmbit polític i social. Un dels parlaments més destacats l'ha protagonitzat el professor i activista Josep Guia, que forma part del grup impulsor d'una delegació del Consell al País Valencià.

"Us parlaré com a català nacional", ha començat Guia, abans de continuar: "La Cambra constituïda li podem dir Cambra de l'independentisme català, ningú ens pot regatejar aquest nom: no hi ha cap altra al nom que pugui dir-se 'Parlament de l'independentisme català'. Som la representació genuïna i legítima del poble català que vol la independència, i ens constituïm perquè hem tingut un mandat, en nom dels catalans independentistes del Principat, per fer ràpida i efectiva la República catalana proclamada per Parlament de Catalunya l'1 d'octubre de 2017".

"No defallirem, treballarem i lluitarem per aconseguir la llibertat de la nostra pàtria. Una pàtria que volem completa, i completament lliure, i la volem solidària amb tots els països del món", ha subratllat Guia, que respecte al Decret tractat avui, també s'ha mostrat concís, amb un missatge clar a favor de la unitat dels Països Catalans: "Entenem que a nosaltres -en referència al País Valencià, però també a les Illes Balears- ens correspon l'acció política interior, no anirem a la internacional, oi? Cal entendre, a l'hora de volar el decret, que quan diu 'acció política interior' es refereix a l'àmbit de la nació completa", ha acabat el protagonista, aixecant els aplaudiments dels presents.


Autor: Redacció


#josepguia #consellperlarepublica #canet


#josepguia #consellperlarepublica #canet





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt -

Carles Enric

La investidura de la comunicación

Al final, esto no va de política, va de información, desinformación y contra información...


alt - Ayuntamiento de LLoret de Mar

Miguel Moreno

Ciudadanos de Lloret de Mar alzan sus voces contra la polémica subida de impuestos propuesta para el 2024 por el Ayuntamiento

En términos deportivos, alguien diría que los que no estamos de acuerdo con el abuso que han comet...