| *

Notícies més llegides




Actualitat Girona


Girona

Autor: Redacció

L’Associació de Comerciants de Santa Eugènia de Ter realitza el sorteig de la campanya 'Comprar al barri té premi'

Actualitat Girona  -  06/08/2021  -  13:35

Cinc establiments del barri han repartit les butlletes premiades


Comprar al barri té premi

Comprar al barri té premi



L’Associació de Comerciants de Santa Eugènia de Ter ha realitzat el sorteig dels premis de la campanya “Comprar al barri té premi”, que ha comptat amb el suport de l’Ajuntament de Girona. Els establiments que han repartit les butlletes premiades són el restaurant La Baleada, la perruqueria d’homes Ricard, la carnisseria J. Turon, la perruqueria Asun i Tendències Perruquers.

La iniciativa, que es va dur a terme del 21 de juny al 31 de juliol, ha repartit un total de 4.000 euros en premis a bescanviar en els establiments. En ella hi han participat 70 comerços de Santa Eugènia. L’objectiu d’aquesta campanya era, per una banda, fer barri, i per l’altra dinamitzar el comerç local de la ciutat.


Autor: Redacció


#girona


#girona





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Policia Local de Lloret / © Gironanoticies.com

Seccions sindicals de Lloret de Mar SIP-FEPOL / CSIF

No tot està permès

SIP-FEPOL i CSIF exigeixen al regidor Alejandro una rectificació pública després que relacionés ...


alt - Acollim Ara

Xavier Rius

Catalunya, terra d’acollida

La crisi de Ceuta torna a despullar les contradiccions d’un progressisme que va omplir els carrers...