| *

Notícies més llegides




OLOT 'Ciutat dels Detalls'


Olot

Autor: Redacció

Aquest dimecres començarà una actuació de millora al carrer del Roser d'Olot

OLOT 'Ciutat dels Detalls'  -  14/06/2021  -  13:58

Mentre durin les obres -la previsió és d'un mes i mig- el carrer Roser quedarà tallat a la circulació




Aquest dimecres 16 de juny començaran les obres de millora del carrer Roser. Els treballs consistiran en la transformació a plataforma única del tram de carrer comprès entre el Pintor Domenge fins a la Plaça del Puig del Roser.

Mentre durin les obres -la previsió és d'un mes i mig- el carrer Roser quedarà tallat a la circulació. Per aquest motiu i de forma provisional, el tram de carrer comprès entre el carrer Macarnau a la plaça del Puig del Roser serà d'ús exclusiu per a les veïnes i veïns que podran utilitzar-lo en els dos sentits de circulació. D'aquesta manera, es podrà utilitzar per a l'accés als aparcaments de la Plaça del Puig del Roser com per a ús de càrrega o descàrrega de les persones que resideixin en el tram de carrer tallat per les obres. El que no estarà permès és l'aparcament.


Autor: Redacció


#olot


#olot





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Manifestació Diada

Matías Crowder

Una Diada agitada plena de contrastos

La vigília de la Diada deixa una imatge de la fractura de l’independentisme: enfrontaments al Fos...


alt - Ceuta

Carles Enric

Mehdi, el «Pollo Carvajal» de Marruecos, con Ceuta de fondo

Un antiguo número dos de la inteligencia marroquí amenaza con destapar los secretos más oscuros d...