Platja d'Aro
Autor: Redacció
Nova seu del col·legi electoral de S'Agaró a l'antiga església del Pla Sant Pol i s'amplien la resta d'espais de Platja d'Aro
Baix Empordà - 11/02/2021 - 08:28
Es garanteix ventilació, neteja i desinfecció i mesures per mantenir la distància de seguretat
Millores en la jornada d'eleccions al Parlament de Catalunya de diumenge 14 de febrer de 2021 al municipi. Hi ha canvi del punt de votació a S'Agaró, on també hi haurà una nova mesa, amb l'estrena del nou espai social municipal a l'antiga església del Pla Sant Pol en lloc de l'habitual de Ca La Generosa. A Platja d'Aro s'utilitzarà tota la pista central del Palau d'Esports i Congressos (en lloc del terç habitual) i a Castell d'Aro també tot l'espai de la Sala Polivalent, garantint així que se celebren en espai amplis i de baixa densitat tant durant les votacions com durant el recompte. També s'utilitzaran marques a terra per indicar distàncies de seguretat i els circuits separats i en sentit únic per a cada mesa, cabines i d'entrada i sortida.
Alhora l'Ajuntament de Castell d'Aro, Platja d'Aro i S'Agaró ha designat un responsable Covid-19 com a coordinar general de tots els preparatius i també un responsable de seguretat sanitària en cada col·legi electoral. Durant la jornada electoral hi haurà servei de neteja i desinfecció, portes d'accés sempre obertes, ventilació constant i es disposarà de material general per a tothom (gel, termòmetre i tovalloletes) i d'específic per als membres de les meses (guants, mascaretes FFP2, pantalles facials, EPI) que també tenen la possibilitat de realitzar un test antigènic ràpid entre el 9 i 12 de febrer per a titulars i primers i segons suplents.
Per votar amb seguretat es recomana portar el sobre, la butlleta i la identificació personal preparada de casa, haver consultat prèviament el col·legi electoral i mesa de votació que ens correspon i quina és la franja recomanada de vot (9-12 h col·lectius de risc · 12- 19 h votants no pertanyents als col·lectius de risc ni en quarantena · 19-20 h persones en quarantena -contagiats, contactes estrets i sospitosos-). Cal evitar anar acompanyats a votar, si és possible i no es necessita assistència. És obligatori dur mascareta i no es pot retirar excepte si la mesa ho requereix.
Els membres de la mesa no tocaran la identificació personal ni el vot, només hi haurà una persona votant per mesa -llevat que necessiti assistència-. Els interventors/es i apoderats/es mantindran la distància de seguretat en tot moment, mesura que cal que tothom respecti també en les cues a l'exterior i a l'interior del local electoral, on cal desinfectar-se les mans i evitar el contacte amb altres persones. En acabar, es prega que ningú es quedi pels volts del col·legi electoral per evitar aglomeracions.
Autor: Redacció











Radio en directo


