| *

Notícies més llegides



La Garrotxa


Les Preses

Autor: Redacció

Detenen set persones per un robatori amb força en un taller de les Preses

La Garrotxa  -  12/01/2021  -  14:01

Els detinguts, a qui els consten nombrosos antecedents, van passar el dia 8 de gener a disposició del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Vic, el qual va decretar la seva llibertat amb càrrecs




Els Mossos d'Esquadra de la comissaria de Vic van detenir el dia 7 de gener sis homes i una dona, d'edats compreses entre els 18 i els 63 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, veïns de Castelldefels i Barcelona, com a presumptes autors d'un delicte de robatori amb força.

Els fets van ocórrer el passat dijous, al voltant de les 14.00 hores, quan el propietari d'un taller va veure unes persones que carregaven material en un camió. L'home va seguir-los amb el seu vehicle mentre avisava els mossos que havia patit un robatori al seu establiment, situat al carrer de la Tècnica de les Preses (La Garrotxa), i que els autors fugien en un camió per la carretera C-37 en direcció a Vic.

Una dotació policial, que es trobava fent recerca, va localitzar el camió i el va aturar a la carretera C-17 al punt quilomètric 154, al seu pas per la localitat de Gurb. De les tres persones que ocupaven el vehicle, el que anava al seient del copilot va baixar i va iniciar una fugida a peu, però va ser aturat de seguida per un dels agents. Posteriorment va ser denunciat per un delicte de desobediència greu als agents de l'autoritat.

Al lloc també van arribar diverses patrulles. Quan els mossos van obrir les portes de la caixa del camió van veure quatre persones amagades, peces d'acer inoxidable i una màquina. Tot seguit els mossos van comprovar que aquestes persones eren part del grup de lladres que havia assaltat el taller i sostret el material. El valor d'aquest era d'uns 8.000 euros, segons la denúncia del propietari.

Davant les evidències els agents van detenir les set persones com a presumptes autores d'un robatori amb força a l'interior de l'establiment.

Els detinguts, a qui els consten nombrosos antecedents, van passar el dia 8 de gener a disposició del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Vic, el qual va decretar la seva llibertat amb càrrecs.


Autor: Redacció


#lespreses


#lespreses





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

El Gobierno también cobra del alquiler: ¿es un fondo buitre?

Si el Gobierno exige sacrificios a los propietarios, que empiece por explicar cuánto está dispuest...


alt - Pedro Sánchez

Carles Enric

Lo imposible de Pedro Sánchez

Ocho años de poder, polémicas y responsabilidades desplazadas han convertido lo inverosímil en ru...