| *

Notícies més llegides



La Garrotxa


Sant Joan les Fonts

Autor: Redacció

La borrasca ‘Filomena’ emblanquina Sant Joan les Fonts

La Garrotxa  -  10/01/2021  -  14:24

La neu fa acte de presència al municipi garrotxí, cobrint espais emblemàtics del nucli com l’Església Nova


Borrasca ‘Filomena’/ Aj.Sasnt Joan les Fonts

Borrasca ‘Filomena’/ Aj.Sasnt Joan les Fonts



La borrasca ‘Filomena’ s’ha fet notar de valent al territori gironí. Sigui amb forma de pluja, vent o neu, el temporal s’ha fet evident arreu, deixant imatges de postal a les cotes altes, que han quedat ben emblanquinades a causa de les nevades presents durant el dia d’ahir. En concret, els punts elevats de la Garrotxa, el Ripollès, les Guilleries o les Gavarres van esdevenir alguns dels indrets més habituals a les xarxes socials, vestits d’un blanc excepcional, però també previsible tenint en compte unes previsions meteorològiques conegudes des de feia dies. 

Un dels municipis protagonistes d’aquesta capa de neu va ser Sant Joan les Fonts, que encara ara presenta un aspecte emblanquinat. La imponent Església Nova presidia un paisatge inusual, que també va cobrir de neu altres indrets d’interès del municipi com el monestir, el pont medieval, la Torre de Canadell o l’Estada de Juvinyà, l’edifici romànic civil més antic de Catalunya. 

En concret, la neu va començar a caure al nucli garrotxí durant la matinada del divendres a dissabte. A primera hora del cap de setmana, la maquinària llevaneu va fer acte de presència als carrers del poble, habilitant d’aquesta manera uns carrers que de mica en mica van anar rebent les visites dels veïns i veïnes. Per tal d’evitar ensurts, des de l’Ajuntament es va recomanar als santjoanencs i santjoanenques que evitessin els desplaçaments innecessaris i extremessin les precaucions. 

Amb relació al dia d’avui, que continuarà amb temperatures de ple hivern -d’un matí amb temperatures sota zero s’ha passat a un migdia i a una tarda amb valors que no superaran els 7 graus-, no es preveu un nou episodi de neu.


Autor: Redacció


#filomena #santjoanlesfonts


#filomena #santjoanlesfonts





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

El Gobierno también cobra del alquiler: ¿es un fondo buitre?

Si el Gobierno exige sacrificios a los propietarios, que empiece por explicar cuánto está dispuest...


alt - Pedro Sánchez

Carles Enric

Lo imposible de Pedro Sánchez

Ocho años de poder, polémicas y responsabilidades desplazadas han convertido lo inverosímil en ru...