| *

Notícies més llegides



La Garrotxa


Olot

Autor: Redacció

Àngels Chacón presenta la seva aposta per la transició energètica en la visita a la Garrotxa

La Garrotxa  -  18/11/2020  -  21:50

Chacón ha aprofitat per reclamar "lideratge al Govern, rigorositat i responsabilitat a l'hora de prendre mesures, no sembrar dubtes i facilitar la feina a tothom qui vol mirar endavant malgrat les dificultats actuals"


Visita de la candidata del Partit Demòcrata a la presidència de la Generalitat

Visita de la candidata del Partit Demòcrata a la presidència de la Generalitat



La candidata del Partit Demòcrata a la presidència de la Generalitat, Àngels Chacón, ha visitat la Garrotxa acompanyat del president comarcal del Partit, David Coromina. La candidata demòcrata, en una trobada al mercat d'Olot ha manifestat la seva fermesa a l'hora de demanar que s'escoltin als sectors més castigats per la pandèmia com puguin ser els comerciants i els paradistes.

A banda, Chacón avui ha pogut conèixer de primera mà projectes energètics punters com Wattia Innova i Xarxa Espavilada que van en la línia del Partit Demòcrata d'apostar per la transició energètica per empreses i particulars. Sobre aquesta matèria la candidata demòcrata recorda que el canvi del decret d'Energia, realitzat en el seu mandat com a consellera d'Empresa i Coneixement, va facilitar l'impuls a noves instal·lacions energètiques.

Chacón ha aprofitat per reclamar "lideratge al Govern, rigorositat i responsabilitat a l'hora de prendre mesures, no sembrar dubtes i facilitar la feina a tothom qui vol mirar endavant malgrat les dificultats actuals".

Chacón ha incidit en la importància de la col·laboració publicoprivada com a resposta davant de la crisi econòmica sí, però també com a model econòmic i social que defensa el Partit Demòcrata per garantir la igualtat d'oportunitats.


Autor: Redacció


#olot #lagarrotxa


#olot #lagarrotxa





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

El Gobierno también cobra del alquiler: ¿es un fondo buitre?

Si el Gobierno exige sacrificios a los propietarios, que empiece por explicar cuánto está dispuest...


alt - Pedro Sánchez

Carles Enric

Lo imposible de Pedro Sánchez

Ocho años de poder, polémicas y responsabilidades desplazadas han convertido lo inverosímil en ru...