| *

Notícies més llegides



Baix Empordà


Palamós

Autor: Redacció

Palamós recorda l’1-O il·luminant els Jardins de l’1 d’octubre

Baix Empordà  -  30/09/2020  -  22:20

L’acte ha comptat amb la presència de l’alcalde del municipi baix-empordanès, Lluís Puig


Palamós recorda l’1-O

Palamós recorda l’1-O



Palamós ha commemorat avui al vespre els fets de l’1 d’octubre de 2017 amb una encesa de llums de baix consum als Jardins 1 d’Octubre. L’acte, que s’ha iniciat a partir de dos quarts de vuit del vespre, tenia com a objectiu vetllar per la data històrica del poble català, el dia en el qual es va celebrar un referèndum sobre la independència de Catalunya amb més de dos milions de votants i amb violència per part del cos nacional de la policia i de la Guàrdia Civil espanyola. 

A part de la participació de desenes de veïns i veïnes de la localitat baix-empordanesa, la iniciativa d’aquest vespre també ha comptat amb la presència de l’alcalde Lluís Puig (Esquerra Republicana de Catalunya, que també ha disposat d’un dels llums LED que s’ha facilitat a tothom que hi era present. 

Però més enllà de l’espectacle visual, durant la protesta cívica d’aquest vespre també s’han habilitat diverses pancartes en blanc, amb l’objectiu que els presents hi col·loquessin missatges per expressar el seu rebuig als fets de l’1 d’octubre o la reivindicació de la defensa dels drets i llibertats del poble català.


Autor: Redacció


#palamos #anc


#palamos #anc





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

El Gobierno también cobra del alquiler: ¿es un fondo buitre?

Si el Gobierno exige sacrificios a los propietarios, que empiece por explicar cuánto está dispuest...


alt - Pedro Sánchez

Carles Enric

Lo imposible de Pedro Sánchez

Ocho años de poder, polémicas y responsabilidades desplazadas han convertido lo inverosímil en ru...