| *

Notícies més llegides



Baix Empordà


Platja d'Aro

Autor: Redacció

Platja d'Aro suspèn el Carnaval del 2021 per evitar aglomeracions

Baix Empordà  -  23/09/2020  -  14:35

Per responsabilitat davant la situació de la pandèmia de la Covid-19, per evitar aglomeracions i garantir la seguretat tant del públic com dels participants


Carnaval Platja d'Aro

Carnaval Platja d'Aro



Cap dels formats alternatius garantia prou acollida de públic ni l'essència de la celebració Platja d'Aro i S'Agaró, anuncien l'anul·lació de les seves rues de Carnaval que s'haurien celebrat al febrer de 2021, per responsabilitat davant la situació de la pandèmia de la Covid-19, per evitar aglomeracions i garantir la seguretat tant del públic com dels participants.

La cancel·lació se centra, de moment, en l'acte de la Rua, l'esdeveniment més multitudinari de cada celebració amb una mitjana de 60 colles d'arreu de les comarques de Girona, amb 4.000 participants desfilant com a Comparses o com a acompanyants de les Carrosses i amb desenes de milers de persones de públic.


Autor: Redacció


#platjadaro #carnaval


#platjadaro #carnaval





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

El Gobierno también cobra del alquiler: ¿es un fondo buitre?

Si el Gobierno exige sacrificios a los propietarios, que empiece por explicar cuánto está dispuest...


alt - Pedro Sánchez

Carles Enric

Lo imposible de Pedro Sánchez

Ocho años de poder, polémicas y responsabilidades desplazadas han convertido lo inverosímil en ru...