| *

Notícies més llegides



La Selva


Riudellots de la Selva

Autor: Redacció

Més de 400 participants al 26è Cros de Riudellots de la Selva

La Selva  -  24/11/2019  -  19:42

El cros torna al Gironès el proper cap de setmana a Salt, al circuit del Pla dels Socs


26è Cros de Riudellots de la Selva

26è Cros de Riudellots de la Selva



La 26a edició del Cros de Riudellots de la Selva s'ha disputat aquest matí al circuit instal·lat a la zona esportiva de la població selvatana en una excel·lent jornada amb bon temps i un terreny humit que ha fet les delícies dels més de 400 participants en la 5a jornada del Circuit Gironí de Cros. Les distàncies per les categories absolutes eren de Cros curt i això ha facilitat que les curses fossin molt ràpides i intenses.

En categoria masculina Àngel Mullera sortia com a principal favorit però a les primeres voltes al circuit ha estat Abdessamad Essalmi [CA Palafrugell] qui portava la iniciativa i liderava la cursa. Per darrera, Mullera, Pau Congost [CN Banyoles], Adrià Ribas [ ACE Riudellots] i David García [TR-Esports Parra] formaven el grup perseguidor. A poc a poc Mullera ha anat retallant metres a Essalmi, fins a la tercera volta de les quatre que s'havien de completar en un circuit de gespa amb molt revolts i canvis de nivell. Ha estat llavors quan el de Lloret de Mar ha canviat el ritme en una pujada per superar Essalmi i no deixar ja la primera posició. El segon calaix del pòdium ha estat finalment per a un combatiu Pau Congost, i la tercera per Essalmi.

Pel que fa a les fèmines el duel més interessant s'ha dut a terme entre l'experimentada Montse Mas [FC Barcelona] i una molt jove Laura Prieto [CA Lloret-la Selva], encara juvenil, però que ha començat atacant amb intensitat al capdavant de la cursa durant les dues primeres voltes del circuit. A la tercera. Però, Mas ha imposat la seva classe per acabar guanyant el Cros de Riudellots de la Selva. Prieto ha finalitzat segona a 20 segons i per darrera d'ella un altre atleta juvenil ha ocupat la tercera plaça, Claudia Jordan del CA Sant Celoni.

El cros torna al Gironès el proper cap de setmana a Salt, al circuit del Pla dels Socs.


Autor: Redacció


#cros #riudellots


#cros #riudellots


Arxiu adjunt

Absolut Femení

Absolut Masculí





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

El Gobierno amplía los permisos y las pymes asumen la factura

La Seguridad Social abona la prestación, pero las empresas mantienen las cotizaciones y afrontan lo...


alt - Cámaras acaban mirando al bosque en LLoret

Miguel Moreno – presidente de la ECU de Lloret Blau

500.000 euros para vigilar Lloret… y las cámaras acaban mirando al bosque

La “ciberpolicía” es absolutamente necesaria porque implementa el limitado número de agentes d...