| *

Notícies més llegides



La Selva


Riudellots de la Selva

Autor: Redacció

Riudellots de la Selva serà seu de la Mobile Week Catalunya

La Selva  -  13/11/2019  -  12:25

La iniciativa s'emmarca dins del Mobile World Congress 2020




Un total de 15 ciutats i municipis de Catalunya tindran presència a la Mobile Week Catalunya 2020, entre ells Riudellots de la Selva, després de la convocatòria feta per Mobile World Capital Barcelona i la Generalitat per sumar-se a la segona edició d'aquesta iniciativa, que té l'objectiu d'estendre al conjunt de la ciutadania el debat sobre la revolució digital i que se celebrarà el proper mes de febrer, al voltant del MWC Barcelona.

A les comarques gironines també han estat escollides Girona i Olot.

Riudellots va presentar la seva candidatura el passat mes de setembre i un equip integrat per membres destacats de MWCapital i responsables de la Generalitat l'han valorat positivament.

El regidor de Comunicació i Dinamització Econòmica Xevi López, s'ha mostrat molt satisfet per situar Riudellots de la Selva al mapa del desenvolupament digital de la societat a nivell internacional.

López ha explicat també que properament es donaran a conèixer les activitats que es durant a terme a Riudellots de la Selva durant el proper més de febrer coincidint amb la celebració del Mobile World Congress 2020.

El Mobile World Capital Barcelona (MWCapital) és una iniciativa que impulsa el desenvolupament digital de la societat i ajuda a millorar la vida de les persones a nivell global.


Autor: Redacció


#riudellots


#riudellots





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

El Gobierno amplía los permisos y las pymes asumen la factura

La Seguridad Social abona la prestación, pero las empresas mantienen las cotizaciones y afrontan lo...


alt - Cámaras acaban mirando al bosque en LLoret

Miguel Moreno – presidente de la ECU de Lloret Blau

500.000 euros para vigilar Lloret… y las cámaras acaban mirando al bosque

La “ciberpolicía” es absolutamente necesaria porque implementa el limitado número de agentes d...