| *

Notícies més llegides



La Garrotxa


Sant Joan les Fonts

Autor: Redacció

Centenars de persones es deixen encisar pel Clot de l'Infern el dissabte a la tarda de Fira Bruixeria

La Garrotxa  -  05/10/2019  -  21:32

La fira està acollint molts visitants i, segons expliquen des del sector de la restauració, s'han omplert gairebé tots els torns


Fira Bruixeria

Fira Bruixeria



Tarda massiva de públic al Clot de l'Infern, seu de la Fira Bruixeria de Sant Joan les Fonts. El temps ha acompanyat i han estat moltes les persones les que han passat pel municipi aquest dissabte de fira fins a última hora. Els espectacles, que s'han acabat amb la companyia Drakonia, han repassat elements de la cultura japonesa i d'altres de propis.

La fira està acollint molts visitants i, segons expliquen des del sector de la restauració, s'han omplert gairebé tots els torns.


Autor: Redacció


#firabruixeria


#firabruixeria





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

El Gobierno también cobra del alquiler: ¿es un fondo buitre?

Si el Gobierno exige sacrificios a los propietarios, que empiece por explicar cuánto está dispuest...


alt - Pedro Sánchez

Carles Enric

Lo imposible de Pedro Sánchez

Ocho años de poder, polémicas y responsabilidades desplazadas han convertido lo inverosímil en ru...