Última hora |
|
Baix Empordà - 18/11/2015 - 20:37 | Castell-Platja d'Aro
El rapinyaire va ser localitzat en mal estat a casa d'un particular gràcies a una crida a les xarxes socials.
Baix Empordà - 17/11/2015 - 22:43 | Platja d'Aro
També s’han programat diverses activitats lúdiques i de conscienciació per a totes les edats.
Baix Empordà - 17/11/2015 - 21:42 | Palamós
Els diners recaptats es destinaran al programa de lluita contra la pobresa i l’exclusió social de la Creu Roja.
Baix Empordà - 17/11/2015 - 13:50 | Palamós
Palamós manifesta el seu rebuig i la seva enèrgica condemna als atemptats del passat divendres 13 de novembre a París.
Baix Empordà - 17/11/2015 - 13:14 | Palamós
Enguany el projecte Rossinyol s’ha engegat a Palamós amb la participació de sis joves mentorats de menys de 15 anys, escolaritzats entre 1r i 4t d’ESO a l’Institut d’Ensenyament Secundari de Palamós, i procedents de la República Dominicana, Hondures, Argentina i Colòmbia.
Baix Empordà - 12/11/2015 - 22:47 | Palamós
Com és tradició la decoració amb llum dels carrers de Palamós es posarà en funcionament just abans de l’inici del primer pont festiu de desembre, enguany, el divendres dia 4 de desembre.
Baix Empordà - 12/11/2015 - 15:24 | S'Agaró
L’itinerari és considerat pels estudiosos i els experts com un museu geològic a cel obert.
Baix Empordà - 11/11/2015 - 19:16 | Palamós
La proposta tindrà lloc aquest divendres i dissabte on les diverses parades del mercat cobert palamosí oferiran als seus clients la possibilitat d’adquirir dos productes al preu d’un i, a banda, aconseguiran entrades per visitar el Fòrum Gastronòmic el diumenge que ve.
Baix Empordà - 10/11/2015 - 15:59 | Palamós
Els beneficis del concert es destinaran íntegrament a poder cobrir les necessitats bàsiques de famílies de Palamós sense recursos.
Baix Empordà - 07/11/2015 - 14:35 | Palamós
Mig centenar de persones de centres de busseig, entitats, organismes i ciutadans han participat en aquesta Jornada.
Marta Martín García
Ningún niño debería crecer en la pobreza
España registra la tasa más alta de riesgo de pobreza o exclusión social infantil de la Unión Eu...
Carles Enric
Sánchez, el amor y el síndrome Sálvame
El presidente convierte su vida privada en espectáculo electoral mientras deja en segundo plano las...