| *

Notícies més llegides



Actualitat Girona


Girona

Autor: Redacció

La 14a edició de la Cursa de Sant Silvestre i la 9a Mini Sant Silvestre té les inscripcions obertes

Actualitat Girona  -  29/11/2018  -  13:14

La tradicional cursa nadalenca es portarà a terme el 31 de desembre a les 18 h amb sortida i arribada al Pavelló Municipal Girona-Fontajau




La 14a edició de la Cursa de Sant Silvestre de Girona i la 9a Mini Sant Silvestre ja han obert les inscripcions per poder-hi participar. L’esdeveniment esportiu, ja tradicional de les festes nadalenques a Girona, i organitzat per l’Ajuntament de Girona i el Club d’Atletisme Girona, tindrà lloc com cada any el dia 31 de desembre i sortirà a les 18 h des del Pavelló Municipal Girona-Fontajau, que també serà el punt d’arribada.

 El recorregut de la Cursa serà de 5 km i les persones participants passaran per punts emblemàtics de la ciutat, especialment del Barri Vell. D’altra banda, la Mini Sant Silvestre està dividida en tres proves: la que s’adreça a persones nascudes entre el 2013 i el 2014, amb un recorregut de 110 metres; la que s’adreça a persones nascudes entre el 2010 i el 2012, amb un recorregut de 600 metres, i la que s’adreça a persones nascudes entre el 2007 i el 2009, amb un recorregut de 1.200 metres.

 Un any més, la Sant Silvestre tornarà a col·laborar amb la campanya solidària “Nassos Contra el Càncer”, fent una donació d’un euro en el preu de les inscripcions. Del dorsal 1 al 600, el preu de la inscripció és de 9 euros; del 601 al 1200 és de 10 euros, i del 1201 al 2200, de 12 euros. La inscripció a la Mini Sant Silvestre té un cost de 2 euros.

 Les inscripcions es podran fer per Internet fins al dissabte 29 de desembre a les 23.59 h, o bé quan s’assoleixin les 2.200 inscripcions a la cursa d’adults o les 250 inscripcions a la Mini Sant Silvestre.

 Podeu fer les inscripcions i consultar tota la informació al web www.girona.cat/ssilvestre


Autor: Redacció


#cursa #santsilvestre


#cursa #santsilvestre





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

El Gobierno amplía los permisos y las pymes asumen la factura

La Seguridad Social abona la prestación, pero las empresas mantienen las cotizaciones y afrontan lo...


alt - Cámaras acaban mirando al bosque en LLoret

Miguel Moreno – presidente de la ECU de Lloret Blau

500.000 euros para vigilar Lloret… y las cámaras acaban mirando al bosque

La “ciberpolicía” es absolutamente necesaria porque implementa el limitado número de agentes d...