| *

Notícies més llegides



Andorra


Andorra

Autor: Redacció

Vall Banc col·labora en el finançament d'un programa que portarà estudiants del MIT als centres de batxillerat

Andorra  -  11/12/2017  -  18:45

Durant tres setmanes, els estudiants d'aquest prestigiós centre universitari, impartiran classes a alumnes de batxillerat de tots els centres d'Andorra


Govern d'Andorra

Govern d'Andorra



El ministre d'Educació i Ensenyament Superior, Eric Jover, i el director general de Vall Banc, Michael Johannes Christner, han signat un conveni de col·laboració pel qual l'entitat bancària subvencionarà un programa d'intercanvi que portarà estudiants del Massachusetts Institute of Technology als centres de batxillerat dels tres sistemes educatius del país.

Durant tres setmanes, els estudiants d'aquest prestigiós centre universitari, impartiran classes a alumnes de batxillerat de tots els centres d'Andorra.

El ministre Eric Jover, ha agraït al director general de Vall Banc, la subvenció de 12.000 euros que finançarà les despeses del projecte. Aquests estudiants oferiran classes d'assignatures com ara matemàtiques, tecnologia o ciències. Jover ha explicat que aquest projecte, impulsat des del MIT dins el programa MISTI (Mit Internacional Science Technology Initiatives), enforteix la relació d'aquesta universitat nord-americana amb Andorra i es suma als diferents projectes de colaboració en l'àmbit de la innovació.

Per la seva part, el director general de Vall Banc, Michael Johannes Christner, ha valorat poder col·laborar amb aquest projecte pel retorn que té per a la societat i pel fet que el projectes d'educació són una inversió per al país. Christner ha afegit el valor afegit i el prestigi del Massachusetts Institute of Technology.

Els estudiants del MIT, que estan en els últims cursos de diferents carreres de l'àmbit científic, impartiran les classes en anglès. Tots ells han fet una formació específica prèvia per exercir aquest període de docència a Andorra que s'inicia després de les vacances de Nadal.


Autor: Redacció


#andorra


#andorra





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

Trabaja más, cobra menos y paga la factura

En 2027 volverán a subir las cotizaciones para reforzar el sistema de pensiones. La receta vuelve a...


alt -

Narcís Oliveres

L’estafa de les pensions i el peatge d’un model migratori fallit

La nova pujada de les cotitzacions el 2027 desmunta la promesa que la immigració massiva salvaria l...