| *

Notícies més llegides



Política


Girona

Autor: Redacció

Castel: “Estem davant una campanya històrica i el 21D Inés Arrimadas pot ser la primera presidenta de la Generalitat”

Política  -  05/12/2017  -  01:04

El candidat de Ciutadans (Cs) ha indicat que una de les prioritats del partit taronja serà "recobrar i reconquistar" la convivència


Inici de Campanya Cs Girona

Inici de Campanya Cs Girona



El candidat de Ciutadans (Cs) por Girona a les eleccions al Parlament de Catalunya, Jean Castel, ha iniciat la campanya electoral anunciant que "estem davant una campanya històrica" en la qual "Inés Arrimadas pot convertir-se en la primera presidenta de la Generalitat al capdavant d'un govern constitucionalista".

Castel ha assegurat que l'objectiu d'aquesta campanya i les eleccions del 21D és "acabar amb el procés" perquè "ha trencat la convivència a Catalunya". És per això que el candidat de Cs ha indicat que una de les prioritats per al partit taronja serà "recobrar i reconquistar aquesta convivència". I en aquest sentit ha afirmat que solament un govern liderat per Inés Arrimadas podrà fer-ho possible.

Castel ha assegurat que Cs vol governar per a tots els catalans i aportar soluciones perquè "ho hem dit moltes vegades, a les files de l'atur no hi ha dos tipus de catalans, el que hi ha són catalans que exigeixen solucions".

Finalment, Castel ha anunciat que Cs treballarà perquè "tornin les empreses que han marxat "i perquè Catalunya "estigui present i lideri els debats de reforma a Espanya".


Autor: Redacció


#girona #ciutadans #21d


#ciutadans #girona #jeancastel #21d





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

El Gobierno amplía los permisos y las pymes asumen la factura

La Seguridad Social abona la prestación, pero las empresas mantienen las cotizaciones y afrontan lo...


alt - Cámaras acaban mirando al bosque en LLoret

Miguel Moreno – presidente de la ECU de Lloret Blau

500.000 euros para vigilar Lloret… y las cámaras acaban mirando al bosque

La “ciberpolicía” es absolutamente necesaria porque implementa el limitado número de agentes d...