| *

Notícies més llegides



OLOT 'Ciutat dels Detalls'


Olot

Autor: Redacció

L'Oficina de Turisme d'Olot ha atès 2.806 persones durant la primera quinzena d'agost

OLOT 'Ciutat dels Detalls'  -  17/08/2016  -  16:05

En els primers quinze dies d'agost, l'ocupació turística se situa al 83'6%, l'índex més alt dels últims anys en el primer estiu amb la nova Oficina de Turisme en marxa


Turisme Olot

Turisme Olot




L'Oficina de Turisme d'Olot ha atès 2.806 persones durant la primera quinzena d'agost. Suposa un increment del 20'1% en relació al mateix període de l'any passat. L'augment de persones ateses ja s'havia començat a notar durant el juliol en què les atencions han superat en un 6'1% les realitzades el mateix mes de 2015. "Són les millors dades dels últims anys que atribuïm a l'increment de persones que ens visiten aquests dies i a l'obertura de les noves instal•lacions de l'Oficina de Turisme en un espai amb més visibilitat i on podem oferir una millor atenció" ha explicat el regidor de Promoció Econòmica, Estanis Vayreda. Vayreda confia que "a finals de mes arribarem als 4.000 visitants apropant-nos així a les dades de l'any 2012".

D'altra banda, segons dades recollides des de l'Oficina de Turisme d'Olot, l'ocupació turística també ha assolit uns resultats rècord. Els allotjaments han omplert els primers quinze dies d'agost el 83,6% de les places disponibles. Representa un increment de 8'6 punts en relació a la primera quinzena d'agost del 2015 i 31'1 punts més que al 2010. Les famílies de Catalunya i Espanya és el perfil de visitant que més ha augmentat la seva presència a la ciutat. El regidor Estanis Vayreda ha afegit que "el temps d'estada a la ciutat i a la comarca també s'allarga (la gent s'hi està 4 o més dies) sobretot per les activitats que hi poden fer, com cicloturisme i caminar".


Autor: Redacció





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Estació de Llançà / GN

Alícia Pérez

Efecte crida i una estació sense control: el govern de Llançà ven el poble al turisme i abandona la seguretat

L’equip de govern presumeix de promoció turística mentre manté la Policia Local sense prou efec...


alt - Criminalidad

Miguel Moreno, expresidente PP Lloret de Mar

Lloret, contra las cuerdas: una criminalidad que pone al límite a la policía

Los robos con fuerza en domicilios se han incrementado el 121,4% (28 en 2025 y 62 en 2026) y el trá...