| *

Notícies més llegides



Baix Empordà


Platja d'Aro

Autor: Albert Busquets/GN

Dijous de disbauxa a Platja d'Aro.

Baix Empordà  -  04/02/2016  -  21:06

Es clou amb la presentació de les disfresses i de les coreografies de les Colles Locals, de nou al Palau d’Esports i Congressos (22 h).


Albert Busquets/GN

Albert Busquets/GN




El calendari marca que el Dijous Gras s’enceta el Carnaval i aquesta tarda Platja d'Aro ha acollit un any més el pregó de Ses Majestats Carnestoltes a la plaça de l’Ajuntament i es clou amb la presentació de les disfresses i de les coreografies de les Colles Locals, de nou al Palau d’Esports i Congressos (22 h).


Autor: Albert Busquets/GN





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Pedro Sánchez y la mujer imputada en un mitin

Carles Enric

Sánchez, el amor y el síndrome Sálvame

El presidente convierte su vida privada en espectáculo electoral mientras deja en segundo plano las...


alt - Taxi a Girona

Professional del sector del taxi

El taxi de Girona: manca de llicències, precarietat laboral i falta de transparència

La manca de taxis no es pot resoldre a costa dels xofers: l’Ajuntament ha de donar explicacions, r...