| *

Notícies més llegides



Baix Empordà


Castell-Platja d'Aro

Autor:

Platja d’Aro celebrarà Sant Jordi amb diverses activitats infantils, lúdiques i culturals.

Baix Empordà  -  21/04/2015  -  19:33

També es lliuren els guardons del concurs infantil de dibuix i de dos concursos literaris.


Diada Sant Jordi

Diada Sant Jordi




L’Ajuntament de Castell–Platja d’Aro promou enguany la celebració de sant Jordi amb diverses activitats infantils, lúdiques i culturals, tant la mateixa diada com en la jornada prèvia i en dies posteriors. Més enllà dels tradicionals estands de comerços i entitats locals amb llibres i roses instal·lats al carrer, hi ha programades dues presentacions literàries, un espectacle d’animació infantil, una xerrada sobre l’humor i l’entrega de guardons de diversos concursos culturals. També es lliuren els Premis de Batxillerat als alumnes de l’institut que van finalitzar amb èxit aquest nivell educatiu el passat curs 2013-2014.

Demà dimecres 22 d’abril (19.30 h) la Biblioteca Mercè Rodoreda de Castell-Platja d’Aro celebra la Revetlla de sant Jordi, conjuntament amb altres biblioteques d’arreu del país. S’hi fa la presentació teatralitzada, del llibre La sang és més dolça que la mel, de Josep Torrent, i una petita xerrada sobre aquesta novel·la guanyadora del Primer Premi Memorial Agustí Vehí. Tot seguit es lliuren els premis del Concurs literari Cartes d’amor... o no!, i la presentació del curtmetratge de promoció de la biblioteca i de les activitats, elaborat per ah! Estudi.

L’endemà, dijous 23 d’abril, se celebra la 9a Trobada de Puntaires de Platja d’Aro a l’Av. de S’Agaró (11-13 h) amb la participació d’un centenar de puntaires de diverses poblacions de les comarques de Girona. Al migdia, a la sala polivalent de l’Institut Ridaura de Castell d’Aro (13 h) es lliuren els 14ns Premis de Batxillerat als alumnes de l’institut que van finalitzar amb èxit aquest nivell educatiu el passat curs 2013-2014. A la biblioteca (18 h) hi ha una nova edició de L’Hora del Conte –per a infants a partir de 4 anys- amb l’espectacle Poti, Poti de primavera a càrrec l’Associació Catalana de Teatre Educatiu; i tot seguit, es lliuraran els premis del 19è Concurs de dibuix infantil Sant Jordi.

Divendres 24 d’abril (17 h), també a la biblioteca, s’hi farà la xerrada Viure de bon humor a càrrec del periodista i escriptor Carles Capdevila, pensada especialment per a gent gran. Justament, un cop acabi la sessió, es lliuren els guardons del 14è Concurs literari per a gent gran, i es presenta el llibret que recull totes les obres participants en la convocatòria. Darrerament, dijous 30 d’abril (19 h) la biblioteca acull la presentació de la novel·la La mainadera d’Eugène Bourmont, d’Esther Blanco, obra guanyadora del 26è Premi Literari Vila d’Ascó, a càrrec de Dolors Padilla.






Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Rufián, el salvador d’Espanya

Xavier Rius

Rufián, el salvador d’Espanya

El dirigent d’ERC que va prometre deixar el Congrés per tornar a la República catalana ara vol s...


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

Ningún niño debería crecer en la pobreza

España registra la tasa más alta de riesgo de pobreza o exclusión social infantil de la Unión Eu...