| *

Notícies més llegides



La Garrotxa


Sant Joan les Fonts

Autor: Redacció

Èxit de participació en la 19a Fira del Tastet de Sant Joan les Fonts.

La Garrotxa  -  14/04/2015  -  21:51

Un cop acabat el dinar es va amenitzar l’acte amb el conjunt Sharazan fins a les sis de la tarda.


Aj.Sant Joan les Fonts

Aj.Sant Joan les Fonts




Aquest passat cap de setmana va tenir lloc al Pavelló Municipal de Sant Joan les Fonts la denovena edició de la Fira del Tastet, el millor aparador de la gastronomia local del municipi. Més de 15 establiments van ser els encarregats d’elaborar plats amb els millors productes de cuina casolana i tradicional i embotits de gran qualitat.

Es va fer rècord d’assistència amb 400 persones que van degustar els tastets dels establiments participants, coincidint amb la valoració que any rere any la Fira augmenta amb qualitat i originalitat de les presentacions.

Un cop acabat el dinar es va amenitzar l’acte amb el conjunt Sharazan fins a les sis de la tarda, on tots els assistents van aprofitar per ballar i passar-s’ho d’allò més bé.




Autor: Redacció





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

El Gobierno también cobra del alquiler: ¿es un fondo buitre?

Si el Gobierno exige sacrificios a los propietarios, que empiece por explicar cuánto está dispuest...


alt - Pedro Sánchez

Carles Enric

Lo imposible de Pedro Sánchez

Ocho años de poder, polémicas y responsabilidades desplazadas han convertido lo inverosímil en ru...