| *

Notícies més llegides



Baix Empordà


Platja d'Aro

Autor: Albert Busquets/GN

Música solidària a Platja d'Aro per conviure amb l'autisme.

Baix Empordà  -  12/04/2015  -  16:15

Ahir es va presentar en exclusiva a Platja d'Aro la cançó 'Un mismo rumbo', segona composició de l’Associació Viu Autisme.


Albert Busquets/GN

Albert Busquets/GN




Ahir es va presentar en exclusiva a Platja d'Aro la cançó 'Un mismo rumbo', segona composició de l’Associació Viu Autisme, que ha comptat amb la col·laboració de diversos artistes -Tony Cayena, Toni Molina, Carlus Remió, Jordi Ninus- i formacions –La Pegatina, Bananna Beach, Di-Versiones, The Gruixut’s o Sota Sospita-. En conjunt, un espectacle que es va fer possible gràcies a la col·laboració solidària de tots els músics i formacions participants i el patrocini de diverses empreses, establiments i entitats (Creu Roja, Hotel NM Suites, Associació d’Empresaris de Castell-Platja d’Aro i S’Agaró, AKI, Retolació Dicrat, Pianos Frigoler, Ràdio Platja d’Aro, Càmping Riembau, Aparcaments Saba, Carnisseria Valls, Cafeteria Europa, Televisió Costa Brava, Creix, Vimar, Marisch-Cotcho, Tresc, Afatram, Purpurina, Hotel Bell Repòs, La Selva i Construccions Zambra).












Autor: Albert Busquets/GN





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

Ningún niño debería crecer en la pobreza

España registra la tasa más alta de riesgo de pobreza o exclusión social infantil de la Unión Eu...


alt - Pedro Sánchez y la mujer imputada en un mitin

Carles Enric

Sánchez, el amor y el síndrome Sálvame

El presidente convierte su vida privada en espectáculo electoral mientras deja en segundo plano las...