Quatre alumnes de l’escola Els Estanys de Platja d’Aro -Teresa Bianco, Federica Silveira, Jana Roman i Carmen Elena Giler-, han estat proclamades finalistes del 12è Concurs internacional de dibuix infantil que organitza l'empresa concessionària del Servei Municipal d'Aigua de Castell-Platja d’Aro, Aqualia, en commemoració del Dia Mundial de l'Aigua (22 de març). En l’edició d’enguany i com a novetat, la convocatòria s’ha apropat a les noves tecnologies i els participants, mitjançant una aplicació, havien de muntar un collage per confeccionar el seu relat sobre com gestionar eficientment l’aigua. El regidor d’Ensenyament de l’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro, David Prohias, juntament amb el Cap de Servei d’Aqualia al municipi, Jordi Johé, van lliurar els guardons el passat 4 de febrer.
Els treballs finalistes exposen la seva aventura per salvar el planeta i reflecteixen la importància de l'aigua en la nostra vida. Aquest missatge de conscienciació que impregnen els treballs guardonats, és el mateix que l’empresa organitzadora ha volgut transmetre mitjançant el lema que encapçalava la convocatòria, Necessitem herois com tu. Amb aquest centre d’interès es vol cridar l’atenció sobre la importància de valorar aquest recurs, així com difondre entre els més joves la necessitat de portar a terme hàbits responsables amb l’aigua per tal d’afavorir la conservació i sostenibilitat del recurs.
En el transcurs de l’acte, el regidor d’Ensenyament va felicitar als finalistes per la seva creativitat i implicació, i els va animar a seguir cuidant de l'aigua. El Cap de Servei d’Aqualia ha agraït a tots els infants i mestres la seva col•laboració. També ha assegurat que l'empresa seguirà potenciant la participació activa dels més petits en iniciatives que fomentin la conscienciació en l'ús responsable i el coneixement del cicle de l'aigua, tal com fa aquest concurs de dibuix, que des de la seva creació s'ha convertit ja en un referent.
Autor: Redacció











Radio en directo


