| *

Notícies més llegides



La Garrotxa


Sant Joan les Fonts

Autor: Redacció

Cinquanta santjoanencs van gaudir aquest diumenge del musical Sister Act.

La Garrotxa  -  09/02/2015  -  14:24

Les sortides culturals organitzades des de l’Àrea del Pis9 de l’Ajuntament de Sant Joan les Fonts cada vegada són més participatives.


Aj.Sant Joan les Fonts

Aj.Sant Joan les Fonts




Un autocar ple va sortir diumenge, a les tres de la tarda, de davant de l’Ajuntament de Sant Joan les Fonts amb cinquanta santjoanencs disposats a passar una tarda d’humor i entreteniment al Teatre Tívoli de Barcleona. La sortida cultural, en aquesta ocasió, va escollir el musical Sister Act.

Dues hores de bona música, humor i una història d’allò més entretinguda van divertir a tots els espectadors. L’escenografia i el muntatge és realment impressionant i la qualitat artística fa que el musical resulti un espectacle terapèutic, tal com el defineixen des de “El Mundo”.


Autor: Redacció





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

El Gobierno también cobra del alquiler: ¿es un fondo buitre?

Si el Gobierno exige sacrificios a los propietarios, que empiece por explicar cuánto está dispuest...


alt - Pedro Sánchez

Carles Enric

Lo imposible de Pedro Sánchez

Ocho años de poder, polémicas y responsabilidades desplazadas han convertido lo inverosímil en ru...