Aquest cap de setmana Platja d´Aro acull el primer Guitar Weekend . El Festival de Guitarra de Girona es desplaça a la Costa Brava per apropar la seva música a tocar de mar!
Nai-Tan-Dei i Acord Joves són els dos grups que inauguran l'estiu amb dos concerts al teatre del CAF (Centre Avenir Fanalenc) situat al centre de la població. El CAF és un restaurant que compta amb un petit teatre a la planta superior, de manera que amb les entrades s'ofereix una consumició o sopar perquè puguis gaudir de música i gastronomia en un mateix lloc.
Saps com acabar un dia perfecte de sol i platja? Doncs amb un concert i un bon sopar. Un cap de setmana per a escoltar les meravelles de la guitarra espanyola amb una mica de jazz o fent un breu però intens viatge al llarg del món.
Nai-Tan-Dei: Duo Jazz. Piano i guitarra acústica
Jazz. Divendres 13 de juny 22h
Acords Joves: La volta al món en 20 cançons
World Music. Dissabte 14 de juny 19h
El Festival de Guitarra de Girona, del 13 de juny al 16 d’agost a diverses poblacions – Girona, Palamós, Llançà, Santa Cristina d’Aro.
Durant l’estiu també es pot gaudir de dos concerts més a l’església de Santa Maria: Quartet de guitarres Miquel Llobet, divendres 8 d’agost (21.30 h · 10 euros), i Dedos de duende amb Pedro Navarro, dissabte 16 d’agost (21.30 h · gratuït)
Autor: Albert Busquets/GN











Radio en directo


