| *

Notícies més llegides



+ Notícies


Barcelona

Autor: Redacció

Otavio de Paula exigeix a Directa una rectificació immediata i avisa que demà denunciarà als jutjats

+ Notícies  -  18/02/2026  -  15:32

El director nacional de Grappling Policial i Militar nega qualsevol vinculació amb Desokupa i reclama que es publiqui íntegrament el seu escrit


Web vinculada a la Cup

Web vinculada a la Cup



Otavio de Paula, director nacional de Grappling Policial i Militar, ha requerit formalment al mitjà digital Directa que rectifiqui una informació publicada el 18 de febrer sota el títol «Un formador del Club Desokupa entrena els antidisturbis dels Mossos». En el mateix escrit adverteix que, si no es publica la rectificació en temps i forma, demà mateix presentarà una denúncia als jutjats.

De Paula considera que la notícia conté afirmacions inexactes que afecten greument el seu honor, la seva intimitat i la seva trajectòria professional, en vincular-lo amb el Club Desokupa i amb l’empresa Desokupa. En aquest sentit, nega rotundament tenir o haver tingut cap relació contractual, orgànica o professional amb aquestes entitats.

El director nacional de Grappling Policial i Militar també rebutja haver estat objecte de cap expedient disciplinari o sanció pels fets esmentats a la informació publicada. Segons exposa, els cursos que imparteix han estat organitzats per entitats esportives i acadèmiques, i formen part de formacions oficials adreçades a professionals de la seguretat i la defensa.

Així mateix, defensa que el contingut de les seves formacions és estrictament tècnic i jurídic, orientat a garantir un ús legítim, proporcional i controlat de la força dins el marc legal vigent. Considera que presentar aquests cursos com a activitats vinculades a interessos particulars és una distorsió de la realitat.

En el seu escrit també denuncia l’ús que es fa de la seva identitat i perspectiva de gènere, que qualifica de sensacionalista i desvinculat de l’interès informatiu, i adverteix que podria vulnerar drets fonamentals com la intimitat, la dignitat i la no discriminació.

El mitjà Directa, vinculat a l’entorn de la Candidatura d'Unitat Popular (la CUP), formació en la qual milita l’alcalde de Girona, Lluc Salellas, encara no ha fet pública cap resposta a aquesta petició de rectificació.


Autor: Redacció


#catalunya


#catalunya





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Marta Martín García / GN

Marta Martín García

Trabaja más, cobra menos y paga la factura

En 2027 volverán a subir las cotizaciones para reforzar el sistema de pensiones. La receta vuelve a...


alt -

Narcís Oliveres

L’estafa de les pensions i el peatge d’un model migratori fallit

La nova pujada de les cotitzacions el 2027 desmunta la promesa que la immigració massiva salvaria l...