| *

Notícies més llegides



Perpignan 'la Rayonnante'


Perpignan

Autor: Redacció

Perpinyà tanca els accessos nord a la zona comercial d’Auchan per risc d’esfondrament

Perpignan 'la Rayonnante'  -  17/02/2026  -  19:03

Les obres de consolidació s’allargaran unes deu setmanes després d’un despreniment detectat a sis metres de profunditat


© Ville de Perpignan

© Ville de Perpignan



L’Ajuntament de Perpinyà ha decretat el tancament temporal dels accessos nord de la zona comercial Auchan després de detectar-se una zona d’esfondrament subterrani a sis metres de profunditat, a l’altura del túnel i de les vies de circulació situades a l’entrada nord del recinte comercial.

Els darrers episodis de pluges han provocat un lliscament de terres important al talús de Serrat d’en Vaquer, afectant la galeria subterrània coneguda com a Las Canals. Davant aquesta situació i per garantir la seguretat dels usuaris, el consistori va decidir el passat 3 de febrer clausurar provisionalment els carrils d’accés i sortida del sector nord.

Actualment s’estan duent a terme treballs de consolidació i reconstrucció que inclouen el reforç de les estructures existents, la demolició dels elements malmesos i la reconstrucció completa de les infraestructures afectades. Les obres es desenvolupen diàriament entre les 7 del matí i les 11 de la nit amb l’objectiu de reduir al màxim les afectacions.

El calendari previst estableix una durada aproximada de deu setmanes a partir del 16 de febrer, amb la reobertura dels accessos prevista, com a màxim, a finals d’abril.

Malgrat el tancament parcial, la zona comercial continua operativa. L’accés es pot fer pel sud, a través de la rotonda Salvador Espriu, al barri de Catalunya, mentre que els establiments situats a la zona del Grand Chêne romanen oberts amb entrada per la rotonda Albert Donnezan i l’avinguda Charles Deperet.

L’Ajuntament ha apel·lat a la comprensió de comerciants, veïns i usuaris i ha recordat la necessitat d’extremar la prudència en una àrea on la circulació pot ser especialment intensa durant el període d’obres.


Autor: Redacció


#perpignan


#perpignan





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Lloret de Mar

Miguel Moreno, expresidente PP Lloret de Mar

Lloret recupera terreno, pero el nivel turístico de 2019 sigue fuera de su alcance

La recuperación de Lloret sigue atascada: más pernoctaciones que en 2025, pero incapaz de volver a...


alt - David Sánchez Pérez-Castejón

Carles Enric

Condenado el hermano de Sánchez: once condenados y un presidente que nunca sabe nada

La Audiencia de Badajoz considera probado un plan delictivo urdido desde las altas instancias de la ...