| *

Notícies més llegides




Alt Empordà


Figueres

Autor: Redacció

La campanya de vals de descompte injecta més de 345.000 euros al comerç local de Figueres

Alt Empordà  -  12/01/2026  -  11:40

La iniciativa municipal, amb la col·laboració de Comerç Figueres i la Cambra de Comerç de Girona, es repetirà del 6 de febrer al 6 de març amb una nova partida de 125.000 euros


Figueres, zona comercial

Figueres, zona comercial



La campanya de foment del comerç local impulsada per l’Ajuntament de Figueres, amb vals de descompte adreçats a la ciutadania, ha generat una injecció econòmica de 346.603 euros als establiments de la ciutat. Davant els bons resultats obtinguts, el consistori ha anunciat que la iniciativa es repetirà entre el 6 de febrer i el 6 de març de 2026, un cop finalitzada la campanya de Nadal.

La primera edició de la campanya, desenvolupada entre el 20 d’octubre i el 25 de novembre, es va dur a terme amb la col·laboració de Comerç Figueres i la Cambra de Comerç de Girona. En total, s’hi van adherir 110 establiments comercials i de restauració, i es van registrar 6.352 compres realitzades per veïns i veïnes de Figueres majors de 18 anys empadronats a la ciutat.

Els participants disposaven de dos vals de 10 euros, que es podien utilitzar en compres mínimes de 20 euros. La despesa mitjana per tiquet va ser de 54,56 euros, fet que evidencia l’efecte multiplicador de la campanya sobre el consum local. Del total injectat, 240.133 euros van ser aportats directament pels consumidors, mentre que l’Ajuntament hi va destinar 106.470 euros en subvencions.

Després de valorar positivament els resultats, el govern municipal tornarà a destinar 125.000 euros a la segona edició de la campanya, amb l’objectiu d’ampliar encara més l’impacte i incrementar el nombre d’establiments adherits. Les inscripcions per als comerços interessats s’obriran del 19 al 30 de gener, i tota la informació es pot consultar al portal municipal comprafigueres.figueres.cat.

Des del consistori destaquen que aquesta iniciativa reforça el comerç de proximitat, dinamitza l’economia local i contribueix a consolidar Figueres com una ciutat viva i comercialment activa, especialment en períodes clau com la prèvia i la postcampanya de Nadal.


Autor: Redacció


#figueres


#figueres





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Laura Borràs

Carles Enric

Laura Borràs. No todos los chorizos son iguales

El Gobierno rebaja a dos años la pena de prisión de la expresidenta del Parlament y demuestra que,...


alt - Pedro Sánchez

Carles Enric

España arde y la política descansa

El Gobierno no puede escudarse en las autonomías y la oposición debe pasar de las críticas a la a...