| *

Notícies més llegides




Alt Empordà


L'Escala

Autor: Redacció

L’Anxova Milionària de l’Escala reparteix prop de 700.000 euros a la Loteria del Nen

Alt Empordà  -  06/01/2026  -  13:51

L’administració empordanesa consolida la seva trajectòria com una de les més premiades després d’un nou sorteig molt repartit


Anxova Milionària

Anxova Milionària



L’Escala ha tornat a ser sinònim de sort. L’administració de loteria L’Anxova Milionària ha repartit aquest 6 de gener prop de 700.000 euros en premis corresponents al sorteig extraordinari de la Loteria del Nen, gràcies a nombroses terminacions i premis menors, malgrat no haver venut cap dècim dels tres grans premis.

Segons ha explicat el responsable de l’administració, Fèlix Pons, el resultat d’enguany és un dels més destacats dels darrers anys, tenint en compte que no s’ha distribuït cap dècim afavorit amb el primer, segon o tercer premi. La major part dels imports repartits corresponen a centenes dels números més premiats i a altres guardons menors, fet que ha permès que la sort s’hagi distribuït entre molts jugadors.

El primer premi del Nen 2026 ha recaigut en el número 06703, molt repartit arreu de l’Estat, mentre que els números 45875 i 32615 han estat el segon i el tercer premi, respectivament. Tot i no haver-ne venut dècims sencers, l’administració escalenca ha tornat a destacar per l’elevat volum de diners distribuïts.

Aquest nou èxit arriba només unes setmanes després que L’Anxova Milionària repartís prop de 600.000 euros en el sorteig de la Loteria de Nadal, confirmant un final d’any i inici de 2026 especialment prolífic. “Tot i que és impossible repetir una experiència com la del primer premi del Nen del 2023, estem molt satisfets perquè és un dels sortejos del Nen en què més hem repartit gràcies a les terminacions i als premis menors”, ha assenyalat Pons.

Fundada l’any 1986, l’administració número 1 de l’Escala acumula una llarga trajectòria repartint premis. El moment més històric va arribar el 6 de gener de 2023, quan va vendre 400 dècims del número 89.603, corresponent al primer premi de la Loteria del Nen, que va deixar 80 milions d’euros. A més, en els darrers anys també ha destacat per iniciatives innovadores, com la venda de loteria mitjançant criptomonedes, un sistema pioner a escala estatal.

Amb aquest nou repartiment, L’Anxova Milionària reafirma el seu paper com una de les administracions de referència del país, convertint l’Escala, un any més, en un dels epicentres de la sort per Reis.


Autor: Redacció


#lescala


#lescala





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Laura Borràs

Carles Enric

Laura Borràs. No todos los chorizos son iguales

El Gobierno rebaja a dos años la pena de prisión de la expresidenta del Parlament y demuestra que,...


alt - Pedro Sánchez

Carles Enric

España arde y la política descansa

El Gobierno no puede escudarse en las autonomías y la oposición debe pasar de las críticas a la a...