Les queixes per la gestió de Lluc Salellas i els seus socis a l'Ajuntament de Girona, Gemma Geis i Quim Ayats, amb relació a la recollida de residus no afluixen. Les estampes de brutícia i deixadesa que la ciutat pateix des de fa mesos no només no minven, sinó que en plenes Fires de Sant Narcís s'estan accentuant.
La brossa s'acumula als carrers, dins i fora de les papereres i contenidors. Bosses amb restes de menjar, envasos i cartons amuntegats al voltant dels contenidors són el pa de cada dia per a molts veïns, com es veu en les imatges dels carrers riu Terri i Caldes de Montbui que acompanyen l'article.
"L'Ajuntament de Girona fa pinta de no saber per on va. No hi ha ordre ni planificació, i l’alcalde ha perdut una gran oportunitat per demostrar que podia fer-ho bé", critica un veí de Girona, que lamenta que la ciutat "està més bruta, més deixada i la gent cada cop més desanimada".
Denuncia la "pudor d'improvisació", perquè l'Ajuntament està més pendent de buscar culpables que de governar. "Sempre buscant culpables, que si els incívics, que si les empreses, que si el passat, però mai assumint res. Així no es governa, i es nota molt. Bones intencions potser sí, però de gestió zero", diu.
"Girona necessita algú que governi, no algú que es justifiqui", conclou.
Autor: Redacció













Radio en directo


