| *

Notícies més llegides



+ Notícies


Cornellà del Terri

Autor: Redacció

Detingut a Cornellà del Terri el camioner que va fugir després d’atropellar mortalment un jove a Tordera

+ Notícies  -  17/09/2025  -  18:00

El sospitós, de 60 anys, va ser identificat gràcies a restes del vehicle, testimonis i càmeres de seguretat


Mossos d'Esquadra / © Gironanoticies.com

Mossos d'Esquadra / © Gironanoticies.com



Els Mossos d’Esquadra han detingut aquest dimecres a Cornellà del Terri (Pla de l’Estany) el conductor del camió que ahir dimarts va atropellar mortalment un jove de 23 anys, veí de Blanes, a la N-II a Tordera (Maresme), i que després va fugir del lloc dels fets.

L’accident es va produir al matí, quan la víctima havia aturat el vehicle al voral per una avaria i va ser envestida pel camió en sentit Maçanet. El sinistre va obligar a tallar la carretera en tots dos sentits i es van activar cinc patrulles dels Mossos, tres dotacions dels Bombers i una ambulància i helicòpter del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).

La investigació, liderada per la Unitat Regional d’Investigació de Sinistres Viaris i el Grup de Recerca de Documentació de la Comissaria General de Mobilitat, va permetre identificar el vehicle a partir de les restes localitzades a la calçada, les declaracions de testimonis i les imatges de càmeres de seguretat. Es tractava d’un camió de transport de palla. Amb aquesta informació i la col·laboració de diverses policies locals, es va desplegar un dispositiu fins a localitzar-lo i detenir-ne el conductor.

L’arrestat, de 60 anys, està acusat dels delictes d’homicidi imprudent i abandonament del lloc del sinistre viari, i passarà a disposició judicial en les properes hores.


Autor: Redacció


#mossos


#mossos





Comentaris (0)


La finalitat d'aquest servei és sumar valor a les notes i establir un contacte més fluid amb els nostres lectors. Els comentaris han acotar al tema de discussió. S'apreciarà la brevetat i claredat dels textos, i el bon ús del llenguatge: les males paraules i els insults no seran publicats


Comentaris a Facebook


Traducir con Google Translate

Bandera Inglaterra Bandera de España Bandera de Catalunya Bandera de Francia

Canal motor
Farmacias
Cronicas del congreso
Perpignan la Rayonnante
Tecnologia

radio en directo Radio en directo

radio en directo Radio en directo (Deportivo)

Gastronomia I Classificats


Imatges del dia



Enlaces de interes

Opinió


alt - Mohamed VI de Marruecos

Carles Enric

Jabaroot quiere fulminar la monarquía marroquí

La ofensiva contra el aparato de seguridad marroquí apunta a una estrategia capaz de quebrar el Maj...


alt - Ajuntament de Llançà

Alícia Pérez

Pa i circ mentre Llançà s’enfonsa

L’Ajuntament converteix una agenda d’esdeveniments sobrecarregada i mediocre en una cortina de f...